Beantwoord

contact

Ik heb een mededeling/vraag over een factuur. Volgens mij is er een fout gemaakt Dit wil ik graag over de telefoon bespreken. Helaas is het via jullie nieuwe menu's onmogelijk om iemand te spreken.

Kan iemand van T-mobile mij terug bellen??
icon

Beste antwoord door Tom 16 juni 2014, 15:23

@lady cat

Jazeker! De automatische incasso is inmiddels uitgevoerd. :)

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je echter nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Je kan ook proberen hier uit te leggen wat je denkt dat er fout is gegaan.
Vragen van klanten die we niet samen kunnen oplossen worden door de Moderators opgelost deze kunnen ook je rekeningen ed inzien.
Enige nadeel is dat het vrij druk is dus het duurt even maar wie weet kunnen wij je ook helpen.
Ik zal het dan maar hier even uitleggen. Het is namelijk op dit moment een probleem in mijn voordeel. Bij mijn factuur van mei staat dat deze al betaald is en rond half mei is afgeschreven. Echter op mijn bankrekening is er geen afschrijving van t-mobile te vinden. Natuurlijk vind ik dit prima, maar zit straks niet te wachten op een afsluiting of aanmaning ter wijl ik een automatische afschrijving heb.

Toch wil ik nogmmaals benadrukken dat ik het zeer jammer vind dat ik jullie hierover niet meer kan bellen. Ik was zeer tevreden met de klantenservice en dit is nu toch minder geworden nu dat ik mijn vragen in een  forum moet gaan stellen.
Reputatie 6
Badge +13
WAt goed dat je zo oplet!
Er zijn wat problemen met ing en auto incasso's dan boekt ing een incasso weer terug reden is nog niet geheel duidelijk.

En soms staat hij al op betaald maar duurt het enkele dagen voor je het afgeschreven bedrag op je afschrift te zien is.

Reactie van een mod duurt enkele dagen maar die kan beter bekijken voor je hoe het zit.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Angelique,

Mijn excuses voor de late reactie. Het is nog steeds mogelijk om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Als je een andere keuze in het keuzemenu maakt dan kan je bij een van onze collega's uitkomen.

Er was zoals Rosan1 aangaf wat mis met de incassering van de facturen. De storing is in middels verholpen en de bedragen zijn op 30 mei alsnog geïncasseerd door ons. Klopt het dat je de afschrijving nu wel ziet op je overzicht? Onze excuses voor het ongemak en de verwarring Angelique!
Razza schreef:

Hoi Angelique,

Mijn excuses voor de late reactie. Het is nog steeds mogelijk om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Als je een andere keuze in het keuzemenu maakt dan kan je bij een van onze collega's uitkomen.

Er was zoals Rosan1 aangaf wat mis met de incassering van de facturen. De storing is in middels verholpen en de bedragen zijn op 30 mei alsnog geïncasseerd door ons. Klopt het dat je de afschrijving nu wel ziet op je overzicht? Onze excuses voor het ongemak en de verwarring Angelique!

hai razza

kan het kloppen dat er wederom niet afgeschreven is?
vanochtend mijn bank gecheckt en toen was het er nog niet af

ellen
Inmiddels is vandaag het bedrag van vorige maand afgeschreven.
Reputatie 4
lady cat schreef:

Razza schreef:

Hoi Angelique,

hai razza

kan het kloppen dat er wederom niet afgeschreven is?
vanochtend mijn bank gecheckt en toen was het er nog niet af

ellen

Kan je ook bevestigen dart het bij jou is afgeschreven? Ik hoor het van je!
hallo Harvey

idd het is bij mij nu ook afgeschreven
ik neem aan dat de factuur van 4 juni nu weer normaal loopt?

dank je

ellen
Reputatie 5
@lady cat

Jazeker! De automatische incasso is inmiddels uitgevoerd. :)

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je echter nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer