Vraag

Contact opnemen i.v.m. betalingsachterstand

Hallo,Zouden jullie misschien contact met mij kunnen opnemen betreft de betaling van de achterstand?Ik kan zelf namelijk niet meer bellen.

- Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens te plaatsen in je post. Daarom heb ik deze gegevens verwijderd. Dit is een openbaar forum en dat betekent dus dat alles voor iedereen zichtbaar is. Je forumaccount is gekoppeld aan je My T-Mobile account. Daardoor kunnen T-Mobile Moderators je gegevens al inzien. Indien T-Mobile Moderators aanvullende info nodig hebben, dan zullen we je vragen om een privébericht te sturen. -

7 reacties

Reputatie 1
Niet handig om al die gegevens online te zetten he Kim, straks bel ik je nog als zijnde TMobile mederwerker/ incassoburo met mijn persoonlijke bankrekeningnummer........ :rolleyes:
Reputatie 5
Badge +13
@Kim1992 & welkom op het forum :)
Zoals Dwieb aangeeeft is het niet verstandig om persoonlijke gegevens in het bericht te plaatsen. Zie ook dit topic. Ik heb je topic doorgegeven om deze persoonlijke gegevens te verwijderen.

Een forum is niet bedoeld om terugbelafspraken te maken. Via een andere telefoon is de klantenservice te bereiken op 06 2400 1200.
Reputatie 2
Hmmm betalingsachterstand op 1 nummer en alleen maar bereikbaar op een ander nummer, die heeft dan dus ook achterstand of is pre-paid en beltegoed op. Voordeel bij T-Mobile, je kan ook cash betalen bij een T-Mobile punt, anders had ik hetzelfde probleem gehad.
Hou er dus rekening mee dat als iemand jer nu gaat bellen en zegt dat ie van t-mobile is dat het dus Dwieb is, of een andere oplichter 🆒

en niet iemand van t-mobile, want die bellen dus niet...
Reputatie 1
Nee hoor Dwieb belt niet meer, hoogstens nog 60 man van die datingssite waar je nummer nu op staat -:) Grapje he, maar dit soort dingen zouden zo maar kunnen gebeuren.......
Het was niet mijn bedoeling om dit op een openbaar forum te zetten!
Ik was bezig een formulier in te vullen om via e-mail contact te zoeken met t-mobile, en toen werd ik na stap 2 hierheen gestuurd :S
wat erg dat die gegevens nu hier staan.. even kijken of ik het weg kan halen..
Reputatie 1
Nou ik heb nieuws voor je, dat weghalen hebben ze zes uur geleden al gedaan..........! :D

Ik stuur je even een PM.....!

Reageer