Beantwoord

Contact opnemen over incasso

• 24 februari 2017
  • 5 reacties
  • 1630 Bekeken

Hallo
Ik probeer meerder malen het nummer te bellen wat ik van jullie heb .....1200 maar telkens word de verbinding verbroken terwijl ik een medewerker wil spreken.
Ik vind dit zo irritant hebben jullie geen nummer voor mij waar bij ik wel iemand te spreken krijg.
En tevens wil ik mijn datum veranderen van incasso ik heb 2 dingen bij jullie en deze worden op een rot datum geincasseerd.
Gr.mevr.A.Groen
icon

Beste antwoord door Rosan 24 februari 2017, 11:54

De incasso datum kan niet worden aangepast dit is op basis van de dag dat je nieuwe bundels krijgt.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste mevrouw Groen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat vervelend dat je de klantenservice niet kunt bereiken via 1200.
Heb je het ook al geprobeerd via 06-24001200? Misschien wil het via dit nummer wel werken.

Het is overigens via de contact pagina van T-Mobile ook mogelijk om te chatten, dat kost je ook geen geld en dan kunnen ze je ook helpen.

Over de incasso kan een T-Mobile medewerker je hier helpen via de forum. Het kan even duren voor iemand dit oppakt maar dan kan die wel in je gegevens kijken. Weet niet of je daarom ook hebt gebeld naar het 1200 nummer? Want dan hoef je niet meer te bellen, dan kan iemand je hier wel helpen.

Heb even geduld, er komt een T-Mobile medewerker die je helpen kan!
Fijne dag.
Badge +13
De incasso datum kan niet worden aangepast dit is op basis van de dag dat je nieuwe bundels krijgt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dipresley,

Zo te zien ben je al geholpen met jouw vraag over de klantenservice en datum van incasso. Je kunt via verschillende kanalen contact met ons opnemen en het Forum is er één van. Als je dus je vraag hier stelt krijg je vaak ook behoorlijk snel antwoord van forumleden!

Het klopt inderdaad wat onze Klantexpert Rosan aangeeft. De datum van incasso is niet te wijzigen, deze staat vast en is gekoppeld aan het ontvangen van je nieuwe tegoed. Wij kunnen deze ook niet voor jou veranderen.

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Beste allen,

mijn abbonement is opgezegd terwijl ik hier niets van wist. Ik heb lang geleden eenmalig een bericht gehad dat die beëindigd kan worden maar verder niks meer over gehoord. Ook het internet en het bellen deed het buiten huis gewoon dus kon het hieraan ook niet merken. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn telefoon abbo staat op mijn vadersnaam en wil t graag terug draaien. Of iemand enig idee welk incassobureau dit is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Bart123456

Kun je mij een privébericht sturen met het desbetreffende 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer