Vraag

Contact opnemen overige kosten "bellen naar Klantenservice"


Ik heb sinds het begin van mijn contract het probleem dat bellen naar de klantenservice buiten mijn bundel lijkt te gaan. Nu heb ik daardoor vorige maand 12.60 euro buiten de bundel gebeld, en ik heb hier bericht over gehad dat het probleem nog niet opgelost kon worden (door onbekende redenen) en dat ik hier 6 juli uiterlijk over terug bericht zou worden. Tot op heden heb ik hier nog niks over gehoord, en ik heb ook geen zin om daardoor nu te bellen naar de klantenservice en weer kosten buiten de bundel op te lopen... Ik hoop dat jullie hier hetzelfde kunnen doen als de klantenservice en dus of het probleem oplossen of mij berichten hoe het ervoor staat. Zo heel moeilijk zou het toch niet moeten zijn als het probleem bekend is?

Gr, Erik

2 reacties

Reputatie 1
Ja inderdaad, het zou niet moeilijk moeten zijn :P
De update die 6 juli kwam was: ''de volgende update komt uiterlijk19 juli''.
Ehm hier schiet je inderdaad nog niets mee op, maar goed beter dan niets...
Fijn... Ik ga 17 juli op vakantie... Hopen dat ze voor die tijd nog een reactie sturen! En zo niet: dat ik niet voor onaangename verrassingen kom te staan als ik terug kom van vakantie.

Reageer