Beantwoord

Contact over factuur

• 24 november 2016
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

Is het normaal dat je na 1 uur bellen met jullie 100 computers tegen je praten maar geen mens????ik wil graag dat me telefoonrekening onderhand eens netjes geregeld word na 3 maanden touw getrek
icon

Beste antwoord door Amy 24 november 2016, 14:18

Hey Gansje,

Lastig dat het niet gelukt is om iemand aan de lijn te krijgen. Het bandje wat je te horen krijgt is er op ingericht om je zo te helpen dat je zelf dingen kunt aanpassen of kunt doen via My T-Mobile. Voor veel aanpassingen is onze hulp namelijk niet per se nodig. Nou snap ik wel dat het vaak fijn is om iemand persoonlijk te spreken en als tip wil ik dan ook meegeven om als je belt te kiezen voor 'overig'. Je krijgt dan sneller iemand aan de lijn.

Natuurlijk helpen we je hier op het forum ook graag verder! Ik zie dat je aangeeft dat er iets aan de hand is met je factuur. Hier heb je een maand geleden ongeveer ook al een keer contact over gehad. Zou je aan kunnen geven wat er precies aan de hand is en waar we je mee kunnen helpen? :8
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gansje,

Gelukkig hebben ze je in de T-Shop wel verder kunnen helpen. Mochten wij nog iets kunnen betekenen, let me know! 🙂
Robin luisterde ook niet zo goed ben ik maar naar de shop gegaan en daar gaven ze het foutje wel toe en netjes opgelost ✌️
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gansje3,

Jammer dat je de optie niet kreeg om iemand te spreken. Ik zie dat je ook via andere social media kanalen contact hebt gezocht. Mijn collega Robin heeft je vandaag op Facebook meer uitleg gegeven over je factuur. Heb je nu meer duidelijkheid?

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag! 🙂
Lieve meid als er van de 100 computers 1 tegen me zei overige dan had ik dit bericht niet geplaatst ze zijn nu al 2 maanden geld aan het verrekenen maar krijg gewoon telefoonrekening binnen waar niks in word verrekend word er een beetje moe van zeggen ze tegen mij ja u heeft 7 spelletjes gedownload ik ben een vrouw geen kind van 8 moet ik 100 keer zeggen nee er komt echt niemand aan mijn telefoon hoor
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gansje,

Lastig dat het niet gelukt is om iemand aan de lijn te krijgen. Het bandje wat je te horen krijgt is er op ingericht om je zo te helpen dat je zelf dingen kunt aanpassen of kunt doen via My T-Mobile. Voor veel aanpassingen is onze hulp namelijk niet per se nodig. Nou snap ik wel dat het vaak fijn is om iemand persoonlijk te spreken en als tip wil ik dan ook meegeven om als je belt te kiezen voor 'overig'. Je krijgt dan sneller iemand aan de lijn.

Natuurlijk helpen we je hier op het forum ook graag verder! Ik zie dat je aangeeft dat er iets aan de hand is met je factuur. Hier heb je een maand geleden ongeveer ook al een keer contact over gehad. Zou je aan kunnen geven wat er precies aan de hand is en waar we je mee kunnen helpen? :8
Owww ook al drie keer 45 minuutjes gewacht......druk????? Een computer meneer die je telkens doorverwijst naar de site
Reputatie 4
Badge +9
Ik ga er dan van uit dat het wel behoorlijk druk is. Heb je al geprobeerd met hun te chatten? Het is niet echt persoonlijk als via de telefoon, maar het kan een begin zijn:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Reageer