Beantwoord

Contact over kortingen na verlenging

• 7 januari 2017
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

Net een half uur bezig geweest om telefonisch in contact te komen met de klantenservice maar wat een desillusie. Na een wirwar van keuzes eindig je altijd in een eindpunt waarin de verbinding word verbroken. Als je een enkele keer uit zou moeten komen bij een medewerkers wordt ook de verbinding verbroken.
Voor mij nu al de beste kandidaat voor de "loden leeuw" verkiezing van 2017

Zo dat was mij frustratie nu een vraag wie mij kan zeggen hoe ik het beste contact krijg ivm een factuur die niet klopt met het contract. Dit is structureel al meerdere maanden zo dus het is geen foutje.
Aub mij niet doorverwijzen naar T-shop want in 2017 moet je dit toch vanuit huis kunnen regelen.

Alvast dank
Leurb
icon

Beste antwoord door Rosan 8 januari 2017, 15:38

Als je een vraag op het forum stelt zullen eerst medeklanten proberen te helpen komen die er niet uit zal er met 24/48 een moderator reageren.
Let wel bij drukte loopt dit dus wel wat op en is er op zondag minder webcare actief.

Verder is van belang waar je het contract heb afgesloten omdat er veel on line geregeld kan worden maar ook niet alles.
Heb je bv bij een derde partij verlengd is het soms slimmer om het eerst daar na te vragen of zei wel de juiste kortingen hebben doorgegeven.
Ook kan het zijn dat je nieuwe contract niet gelijk inging omdat je maximaal 4 maanden van te voren kan verlengen maar de ingang datum verandert niet.
Eerst loopt je oude bestaande contract nog en als de vorige 12/24 maanden voorbij zijn start pas je nieuwe abonnement.
Verder is het soms raadzaam om de facturen zelf ook te bekijken staan er bv extra kosten en dan zie je soms gelijk de rede van de hogere factuur.
Ook kan het zijn dat bij verlengen via derde partijen kortingen niet goed worden doorgegeven.
Helaas komt dat dus best geregeld voor en als dat bij jouw ook zo is zal de moderator jouw vragen je contract te mailen zodat het aangepast kan worden.
Je kan ook een betaalde sms dienst op je factuur hebben staan waar je (ongemerkt) lid van bent geworden en dan is er de volgende optie,
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-sms-diensten-deel-3-181844

Er kunnen dus meerdere opties spelen in jouw geval en aangezien ik geen inzicht heb in deze dingen zul je dus even moeten afwachten tot een moderator reageert.
Bekijk origineel

6 reacties

helemaal niemand ??
Reputatie 3
Wellicht handig om te bellen tijdens openingstijden.

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

0624001200
dank voor je bericht maar mijn belpoging was gisteren tussen 11:00 en 12:00 uur dus dat was tijdens openingstijden.

ik hoop dat er nog andere ideeën zijn ?
Badge +13
Als je een vraag op het forum stelt zullen eerst medeklanten proberen te helpen komen die er niet uit zal er met 24/48 een moderator reageren.
Let wel bij drukte loopt dit dus wel wat op en is er op zondag minder webcare actief.

Verder is van belang waar je het contract heb afgesloten omdat er veel on line geregeld kan worden maar ook niet alles.
Heb je bv bij een derde partij verlengd is het soms slimmer om het eerst daar na te vragen of zei wel de juiste kortingen hebben doorgegeven.
Ook kan het zijn dat je nieuwe contract niet gelijk inging omdat je maximaal 4 maanden van te voren kan verlengen maar de ingang datum verandert niet.
Eerst loopt je oude bestaande contract nog en als de vorige 12/24 maanden voorbij zijn start pas je nieuwe abonnement.
Verder is het soms raadzaam om de facturen zelf ook te bekijken staan er bv extra kosten en dan zie je soms gelijk de rede van de hogere factuur.
Ook kan het zijn dat bij verlengen via derde partijen kortingen niet goed worden doorgegeven.
Helaas komt dat dus best geregeld voor en als dat bij jouw ook zo is zal de moderator jouw vragen je contract te mailen zodat het aangepast kan worden.
Je kan ook een betaalde sms dienst op je factuur hebben staan waar je (ongemerkt) lid van bent geworden en dan is er de volgende optie,
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-sms-diensten-deel-3-181844

Er kunnen dus meerdere opties spelen in jouw geval en aangezien ik geen inzicht heb in deze dingen zul je dus even moeten afwachten tot een moderator reageert.
Ik heb het contract via een 3de partij afgesloten maar rechtstreeks een bevestiging van T-mobiel gehad. Hier staat duidelijk de kosten in vermeld.
Alle overige opties die je aangeeft zijn niet van toepassing (deze heb ik natuurlijk ook eerst gecheckt).

Ik wacht even een reactie van moderator af en of deze het kan oppakken.

dank
Leurb
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leurb,

Zonde dat je geen contact kon krijgen via de telefonische klantenservice. Het keuzemenu is zo ingericht dat je precies uit komt bij een optie die past bij de cijfers die je selecteert. Echter bieden we ook nog vele andere manieren om contact met ons te leggen, zoals Facebook, Twitter en natuurlijk dit forum. We zullen je dan ook niet naar een winkel doorverwijzen. 😉 Onze Klantexpert Rosan heeft al uitgelegd hoe het hier in z'n werk gaat en dat dit in eerste instantie een klant-helpt-klantforum is. Daarna pakken wij de berichten op die nog openstaan, zoals in dit geval jouw bericht.

Je geeft zelf ook al aan dat je via een derde partij hebt verlengd. Je krijgt dan inderdaad wel de bevestiging van ons, maar de daadwerkelijke order wordt dan door de derde partij doorgegeven, in jouw geval Typhone. Wij hebben in dit geval geen kopie van jouw contract in ons systeem staan, dus om te controleren wat er precies verkeerd gaat heb ik deze nog van jou nodig. Ik stuur je via een privébericht een e-mailadres waar je een kopie van de bevestiging, met de kosten en kortingen, naar kunt mailen. Ik ga dan voor je na of en wat er verkeerd is gegaan.

Ik zie jouw reactie dan ook graag tegemoet, zodat we dit spoedig op kunnen helderen!

Reageer