Voor mij nu al de beste kandidaat voor de "loden leeuw" verkiezing van 2017
Zo dat was mij frustratie nu een vraag wie mij kan zeggen hoe ik het beste contact krijg ivm een factuur die niet klopt met het contract. Dit is structureel al meerdere maanden zo dus het is geen foutje.
Aub mij niet doorverwijzen naar T-shop want in 2017 moet je dit toch vanuit huis kunnen regelen.
Alvast dank
Leurb
Beste antwoord door Rosan
Let wel bij drukte loopt dit dus wel wat op en is er op zondag minder webcare actief.
Verder is van belang waar je het contract heb afgesloten omdat er veel on line geregeld kan worden maar ook niet alles.
Heb je bv bij een derde partij verlengd is het soms slimmer om het eerst daar na te vragen of zei wel de juiste kortingen hebben doorgegeven.
Ook kan het zijn dat je nieuwe contract niet gelijk inging omdat je maximaal 4 maanden van te voren kan verlengen maar de ingang datum verandert niet.
Eerst loopt je oude bestaande contract nog en als de vorige 12/24 maanden voorbij zijn start pas je nieuwe abonnement.
Verder is het soms raadzaam om de facturen zelf ook te bekijken staan er bv extra kosten en dan zie je soms gelijk de rede van de hogere factuur.
Ook kan het zijn dat bij verlengen via derde partijen kortingen niet goed worden doorgegeven.
Helaas komt dat dus best geregeld voor en als dat bij jouw ook zo is zal de moderator jouw vragen je contract te mailen zodat het aangepast kan worden.
Je kan ook een betaalde sms dienst op je factuur hebben staan waar je (ongemerkt) lid van bent geworden en dan is er de volgende optie,
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-sms-diensten-deel-3-181844
Er kunnen dus meerdere opties spelen in jouw geval en aangezien ik geen inzicht heb in deze dingen zul je dus even moeten afwachten tot een moderator reageert.