Vraag

Contact via e-mail


Goedemiddag,

Ik heb getracht contact te krijgen via e-mail, maar ik kon niet verder klikken naar stap 2. Kan iemand contact met mij opnemen?

edit door moderator: e-mailadres verwijderd, zie huisregels.

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 4
Hi Stefan,

Ik kan je als klant niet e-mailen, maar ik kan misschien wel direct met je probleem helpen!! ;-)

Wat is er aan de hand?

Gr. Casper.
Dag Caper,

Ik heb een redelijk hoge rekening gekregen en zit deze maand erg krap (ivm vakantie) Ik vroeg mij af of ik de openstaande rekening een maand kan opschuiven en dus op 11/03/2014 de rekeningen van januari en februari kan betalen. Die dag ben ik weer terug in NL.

Gr Stefan
Reputatie 4
Hi Stefan,

Daarvoor heb je een T-Mobile medewerker nodig; ik kan als klant niet bij je gegevens die benodigd zijn hiervoor. Die wandelen vanzelf langs dit topic en geven dan een reactie.

Als je na twee dagen nog geen reactie gehad hebt (werkdagen ;)), laat het dan even weten!

Lees ondertussen even deze informatie door! :)

Gr. Casper.
Reputatie 4
@ Steffie25

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je gegevens even bekeken en ik zie dat er geen openstaande facturen meer zijn, deze zijn namelijk allemaal al voldaan. Is hiermee het probleem ook opgelost? Ik hoor het graag!

Reageer