Beantwoord

contract ontbinden

  • 5 januari 2021
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

goedemiddag mijn naam is XXXX, mijn mobiele nummer is XXXX

 

Ik probeer contact met je op te nemen sinds 17/08/20 en tot vandaag heeft niemand me nog geantwoord, ik wil het contract opzeggen, ik heb de kaart geblokkeerd en ze maken absurde prijzen, ik kan de kaart niet meer gebruiken sinds 28/10 / 20 wie mij heeft geblokkeerd, bel het nummer al is niet beschikbaar, stuur e-mail niemand reageert, ik wil gewoon weten hoe ik het contract opzeg, om deze slechte grap met mensen te beëindigen, ik hoop dat ze dit probleem met mij oplossen !
bedankt.

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door David 5 januari 2021, 13:17

Hoi @SandroBaessa,

Hopelijk kunnen we hier samen uitkomen, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je genegeerd voelt! 

Ik heb jouw abonnement er gelijk bij gepakt en ik zie niets terug van pogingen tot contact met ons. Naar welk nummer heb je geprobeerd te bellen en naar welk e-mailadres heb je een bericht gestuurd en heb je daar een automatische bevestiging van ontvangen? Bij de e-mailadressen die in gebruik zijn wordt er automatisch een bericht teruggestuurd, anders is het e-mailadres niet in gebruik voor klantcontact en dat zou verklaren waarom je geen contact met ons hebt kunnen krijgen.

Op jouw abonnement is op dit moment een achterstand op de betalingen die betaald moet worden. Je kunt niet zelf besluiten om de simkaart niet te gebruiken en dan niet te betalen, nadat je een achterstand hebt opgelopen. De kosten waar je het over hebt zijn ook kosten die je zelf hebt gemaakt. Als je naar jouw My T-Mobile gaat dan kun je zien dat op de facturen van september, oktober en november extra kosten zijn gemaakt voor bellen en internetten in het buitenland. Daarnaast zijn er ook kosten in rekening gebracht voor het te laat betalen van andere facturen. Wij maken deze facturen dus niet zelf duurder, maar dit komt door het verbruik wat je buiten de bundel hebt gedaan.

Ik kan op dit moment verder niet veel voor je doen, aangezien je zelf de betalingsachterstand hebt opgelopen en deze moet betaald worden. Ik wil je ook adviseren om dit zo snel mogelijk te betalen, want anders worden er meer kosten in rekening gebracht en eventueel verdere maatregelen getroffen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je.

 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SandroBaessa,

Hopelijk kunnen we hier samen uitkomen, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je genegeerd voelt! 

Ik heb jouw abonnement er gelijk bij gepakt en ik zie niets terug van pogingen tot contact met ons. Naar welk nummer heb je geprobeerd te bellen en naar welk e-mailadres heb je een bericht gestuurd en heb je daar een automatische bevestiging van ontvangen? Bij de e-mailadressen die in gebruik zijn wordt er automatisch een bericht teruggestuurd, anders is het e-mailadres niet in gebruik voor klantcontact en dat zou verklaren waarom je geen contact met ons hebt kunnen krijgen.

Op jouw abonnement is op dit moment een achterstand op de betalingen die betaald moet worden. Je kunt niet zelf besluiten om de simkaart niet te gebruiken en dan niet te betalen, nadat je een achterstand hebt opgelopen. De kosten waar je het over hebt zijn ook kosten die je zelf hebt gemaakt. Als je naar jouw My T-Mobile gaat dan kun je zien dat op de facturen van september, oktober en november extra kosten zijn gemaakt voor bellen en internetten in het buitenland. Daarnaast zijn er ook kosten in rekening gebracht voor het te laat betalen van andere facturen. Wij maken deze facturen dus niet zelf duurder, maar dit komt door het verbruik wat je buiten de bundel hebt gedaan.

Ik kan op dit moment verder niet veel voor je doen, aangezien je zelf de betalingsachterstand hebt opgelopen en deze moet betaald worden. Ik wil je ook adviseren om dit zo snel mogelijk te betalen, want anders worden er meer kosten in rekening gebracht en eventueel verdere maatregelen getroffen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je.

 

dan kun je me uitleggen, de maand november wetende dat ik de kaart niet gebruik! Of ben ik aan het uitvinden?al gebeld met een ander nummer, afwijzing of zelfs niet werken! kun je me uitleggen waarom het nummer van de assistent niet werkt? en de e-mailis wat je op je pagina hebt staan, heeft het geen zin om iets te hebben dat niet werkt! ik wil dingen oplossen! en ik wil een oplossing! Ik heb extra's waar ik nooit om heb gevraagd omdat het niet nodig is !! Ik heb al betaald en ik zal niet betalen voor dingen die ik niet heb gedaan of gevraagd !!
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SandroBaessa,

De hoge kosten op de factuur van november kan ik ook uitleggen: Je betaalt namelijk de kosten buiten je bundel de maand na het gebruik. In jouw geval heb je in oktober gebruik gemaakt van jouw simkaart (bellen en internetten) in het buitenland en deze kosten staan op de factuur van november. Alle extra kosten die gemaakt zijn, zijn geregistreerd op jouw simkaart, dus die zijn terecht en moeten worden betaald. Heb je de facturen zelf al bekeken op jouw My T-Mobile? Daar staat precies in wat je op welke dag hebt gebruikt. Je kunt dit zien via:https://www.t-mobile.nl/my/facturen

Ik weet niet naar welk telefoonnummer je hebt gebeld en naar welk e-mailadres je hebt gemaild, dus waarom dat niet heeft gewerkt weet ik niet. Welke e-mailadressen heb je geprobeerd te mailen? En heb je gebeld met 06-24001200? Dat is namelijk het telefoonnummer van onze klantenservice en daar zou je via het servicemenu in contact met iemand moeten kunnen komen. 

Ik wil je er wel op wijzen dat deze kosten dus op jouw aansluiting gemaakt zijn en dus betaald moeten worden. Op dit moment ben je al erg laat met betalen, dus de volgende stappen zullen een registratie bij Preventel zijn en jouw abonnement wordt omgezet naar PrePaid. Als de betalingsachterstand dan nog niet wordt voldaan, dan wordt de schuld overgedragen aan een incassobureau. Dit is niet bedoeld om je bang te maken, maar om je te informeren dat dit de volgende stappen zijn voor het niet betalen van je facturen.

Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je, Sandro.

Goedenmiddag ! Ik stuurde de e-mail om te zeggen dat ik geen baan meer had, ik kwam hier met het doel dit spel te beëindigen, dus vertel me alsjeblieft de e-mail, en dit nummer dat ik geef is hetzelfde nummer dat ik gisteren heb gebeld, als je rol is om te helpen, help me alsjeblieft, ik zal je erg dankbaar zijn !! Ik ben er ziek van en ik wil er een einde aan maken, dus laten we het doen! Bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Hi @SandroBaessa,

Dat vind ik erg jammer om te lezen en ik snap dat het daardoor lastig is om de facturen te betalen. Ik kan echter op dit moment niets meer voor je doen, aangezien dit al een aantal maanden loopt. Als je bijvoorbeeld in september of oktober aan de bel had getrokken dan hadden we kunnen kijken naar een betalingsregeling, maar dat is nu niet meer mogelijk, omdat dit al te lang loopt.

Om dit probleem op te lossen zal de gehele achterstand betaald moeten worden, iets anders is op dit moment niet mogelijk. Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar dat is er nu niet.

Hopelijk lukt het alsnog en als er andere vragen zijn dan horen we het van je.

 

hoe ga je contact met mij opnemen? via e-mail?Ik wil gewoon weten hoe ze oproepen en berichten in rekening brengen, en waarom ze het deden, wetende dat ze een bericht hadden gestuurd waarin stond dat het onbeperkt was? dit zijn de dingen die ik niet begrij.
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SandroBaessa,

We hebben op dit moment al contact, dus dat gebeurt niet nog op een andere manier tenzij je zelf belt naar het telefoonnummer wat ik hierboven heb doorgegeven. Ze zullen je aan de telefoon echter hetzelfde vertellen als wat ik heb gezegd.

De extra kosten zijn onder andere voor het bellen naar telefoonnummers die niet onder je belbundel vallen. De meeste kosten zijn gemaakt voor internetten in het buitenland. Je hebt een dusdanig lange tijd in het buitenland gebruik gemaakt van je bundel waardoor er extra kosten in rekening zijn gebracht. Op 3 augustus 2020 hebben we je hier ook een waarschuwing over gestuurd. Daarna is er echter niets veranderd en heb je kosten gemaakt voor het gebruik van je abonnement in het buitenland. Als je meer informatie over de kosten wilt hebben dan raad ik aan om je facturen na te kijken.

Ik zie ook dat de volgende stap is uitgevoerd en jouw abonnement is omgezet naar PrePaid. De enige oplossing hiervoor is nog altijd om de gehele betalingsachterstand te betalen. De aansluiting wordt dan teruggezet naar het abonnement. Je kunt dan nog steeds niet het contract zomaar opzeggen, maar we kunnen dan eventueel kijken of je het contract wilt afkopen. Als het bedrag niet betaald wordt dan zal de schuld binnenkort worden overgedragen aan een incassobureau en dan kunnen wij niets meer voor je doen en gaat het contact verder met het incassobureau. Hopelijk lukt het alsnog om het bedrag spoedig te voldoen zodat dit niet hoeft te gebeuren.

Reageer