goedemiddag mijn naam is XXXX, mijn mobiele nummer is XXXX
Ik probeer contact met je op te nemen sinds 17/08/20 en tot vandaag heeft niemand me nog geantwoord, ik wil het contract opzeggen, ik heb de kaart geblokkeerd en ze maken absurde prijzen, ik kan de kaart niet meer gebruiken sinds 28/10 / 20 wie mij heeft geblokkeerd, bel het nummer al is niet beschikbaar, stuur e-mail niemand reageert, ik wil gewoon weten hoe ik het contract opzeg, om deze slechte grap met mensen te beëindigen, ik hoop dat ze dit probleem met mij oplossen !
bedankt.
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Beste antwoord door David
Hoi
Hopelijk kunnen we hier samen uitkomen, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je genegeerd voelt!
Ik heb jouw abonnement er gelijk bij gepakt en ik zie niets terug van pogingen tot contact met ons. Naar welk nummer heb je geprobeerd te bellen en naar welk e-mailadres heb je een bericht gestuurd en heb je daar een automatische bevestiging van ontvangen? Bij de e-mailadressen die in gebruik zijn wordt er automatisch een bericht teruggestuurd, anders is het e-mailadres niet in gebruik voor klantcontact en dat zou verklaren waarom je geen contact met ons hebt kunnen krijgen.
Op jouw abonnement is op dit moment een achterstand op de betalingen die betaald moet worden. Je kunt niet zelf besluiten om de simkaart niet te gebruiken en dan niet te betalen, nadat je een achterstand hebt opgelopen. De kosten waar je het over hebt zijn ook kosten die je zelf hebt gemaakt. Als je naar jouw My T-Mobile gaat dan kun je zien dat op de facturen van september, oktober en november extra kosten zijn gemaakt voor bellen en internetten in het buitenland. Daarnaast zijn er ook kosten in rekening gebracht voor het te laat betalen van andere facturen. Wij maken deze facturen dus niet zelf duurder, maar dit komt door het verbruik wat je buiten de bundel hebt gedaan.
Ik kan op dit moment verder niet veel voor je doen, aangezien je zelf de betalingsachterstand hebt opgelopen en deze moet betaald worden. Ik wil je ook adviseren om dit zo snel mogelijk te betalen, want anders worden er meer kosten in rekening gebracht en eventueel verdere maatregelen getroffen.
Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je.