Beantwoord

Contract verlopen

  • 16 mei 2016
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Mijn factuurbedrag is sinds het aflopen van mijn abonnement nog steeds zo hoog gebleven. Ik kwam gister pas achter dat mijn abonnement allang verlopen was en ik schijnbaar al een jaar een duur abonnement betaal. Hoe kan dit zo hoog zijn gebleven en heb ik het afgelopen jaar flink teveel betaalt!!!!
icon

Beste antwoord door Hajar 17 mei 2016, 13:02

Hi marcotje5,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een abonnement had van 19 februari 2013 tot en met 18 februari 2015. Je hebt tijdens je contract korting ontvangen voor onbeperkt internet. Deze korting is geldig zolang je contract loopt en dus komt de korting te vervallen zodra je contract is afgelopen. Dit staat ook op je contract. Het is natuurlijk jammer dat je er nu pas achter komt, maar wij geven ook op My T-Mobile aan dat je kan verlengen zodat je kan blijven profiteren van kortingen.

Je hebt dus vanaf februari 2015 gebruik gemaakt van je abonnement zonder kortingen vandaar dat je iets meer hebt betaald. Als je weer wilt profiteren van kortingen dan kun je jouw abonnement verlengen.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi marcotje5,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een abonnement had van 19 februari 2013 tot en met 18 februari 2015. Je hebt tijdens je contract korting ontvangen voor onbeperkt internet. Deze korting is geldig zolang je contract loopt en dus komt de korting te vervallen zodra je contract is afgelopen. Dit staat ook op je contract. Het is natuurlijk jammer dat je er nu pas achter komt, maar wij geven ook op My T-Mobile aan dat je kan verlengen zodat je kan blijven profiteren van kortingen.

Je hebt dus vanaf februari 2015 gebruik gemaakt van je abonnement zonder kortingen vandaar dat je iets meer hebt betaald. Als je weer wilt profiteren van kortingen dan kun je jouw abonnement verlengen.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer