Beantwoord

Contract voorwaarden niet nagekomen

• 23 mei 2018
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

@medewerker tmobile.

Op 25 januari 2018 heb ik mijn contract met een looptijd voor 1 jaar bij jullie verlengd. Ik heb daarvoor met jullie een scherpe deal gesloten maar deze wordt vervolgend niet door jullie nageleefd. Ik heb zwart op wit (e-mail) staan dat deze deal met jullie heb gemaakt. Zonder nader in te gaan op details van mijn contract, hoe gaan jullie mij hierin tegemoetkomen?
icon

Beste antwoord door Hajar 24 mei 2018, 15:22

Hi Grolsch08,

Dankjewel voor je vraag! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je hebt afgesproken om €32 te betalen voor je abonnement. De €32 is inclusief €5 T-Mobile Samen korting, maar daarvoor moet je zelf een T-Mobile Samen groep aanmaken! Ik zie dat je dat op dit moment nog niet hebt gedaan dus doe dat snel en profiteer direct van de korting! Je kan heel eenvoudig via My T-Mobile> T-Mobile Samen een groep aanmaken met minimaal 2 abonnementen en dan ontvang je iedere maand €5 korting. Op deze pagina kun je alle informatie vinden over T-Mobile Samen.

Laat je even weten of het lukt met een groep aanmaken?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Grolsch08,

Dankjewel voor je vraag! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je hebt afgesproken om €32 te betalen voor je abonnement. De €32 is inclusief €5 T-Mobile Samen korting, maar daarvoor moet je zelf een T-Mobile Samen groep aanmaken! Ik zie dat je dat op dit moment nog niet hebt gedaan dus doe dat snel en profiteer direct van de korting! Je kan heel eenvoudig via My T-Mobile> T-Mobile Samen een groep aanmaken met minimaal 2 abonnementen en dan ontvang je iedere maand €5 korting. Op deze pagina kun je alle informatie vinden over T-Mobile Samen.

Laat je even weten of het lukt met een groep aanmaken?

Reageer