Beantwoord

Correctie abonnementskosten

• 11 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Gaarne alsnog omgaand correctie toepassen zie uw schrijven hieronder:

Correctie abonnement
Kenmerk: 1500/1.17430901
Beste mevrouw de Vries,

U ontvangt deze e-mail, omdat T-Mobile kosten bij u in rekening bracht voor een verkeerd tariefplan en/of een verkeerde Voordeelbundel.
Wij bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak en kunnen hierbij bevestigen dat uw overeenkomst met T-Mobile per 03/08/2016 als volgt is geregistreerd:

Tariefplan: Stel Samen & Stel Bij
Voordeelbundel(s):

Over de periode 03/08/2016 tot en met 03/08/2016 hebben wij een herberekening gemaakt. De herberekening is gemaakt op basis van incorrect berekende abonnementskosten en gebruikskosten. Ook zijn eventuele kortingen en opgespaard tegoed meegenomen in de herberekening. Dit heeft geresulteerd in een bedrag in uw voordeel, namelijk € 25 euro contractovername (incl. btw). Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met uw volgende (of eventueel nog openstaande) T-Mobile factuur/facturen.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Hans van der Plas
Klantenservice T-Mobile
icon

Beste antwoord door Sam- 12 augustus 2016, 15:04

Hi Julie,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je e-mail inderdaad ontvangen.

De kosten die je van ons terug moet krijgen heb ik gelijk vergoed. Omdat je laatste factuur inmiddels al is opgemaakt en het verzoek tot incasseren al is verzonden, wordt de vergoeding verrekend met jouw eerstvolgende factuur.

Is je verzoek hiermee naar tevredenheid afgehandeld? Kunnen wij nog iets voor je betekenen? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder. 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo julieprom,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. We kijken graag voor je na waarom dit nog niet heeft plaatsgevonden en lossen dit natuurlijk ook meteen voor je op. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Beste Issam gisteren reactie gestuurd nog geen resultaat gezien??
Reputatie 6
Badge +17
Hi Julie,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je e-mail inderdaad ontvangen.

De kosten die je van ons terug moet krijgen heb ik gelijk vergoed. Omdat je laatste factuur inmiddels al is opgemaakt en het verzoek tot incasseren al is verzonden, wordt de vergoeding verrekend met jouw eerstvolgende factuur.

Is je verzoek hiermee naar tevredenheid afgehandeld? Kunnen wij nog iets voor je betekenen? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder. 😉
Wij zijn al jaren bij t mobile
Mijn zoon staat bij op de rekening met zijn eig er n naam . Het enige wat moet veranderen is de bankrekening. Nu moet mijn zoon 30 euro extra betalen want hij is zogenaamd nieuwe klant. Jullie moesten jullie eigen schamen zo ga je niet om met klanten die al jaren lid zijn.

Thea
Reputatie 7
Badge +20
Hi Thea,

Welkom op ons Forum!

Goed om te lezen dat jullie al jaren klant zijn. Als ik het goed begrijp wilt je zoon nu jouw abonnement op zijn naam zetten? Als dat het geval is dan is er sprake van contractovername en dan dien je inderdaad éénmalig een bedrag te voldoen. Ik heb je ook een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

Reageer