Beantwoord

Correctie belkosten

Hoi ik heb een correctie van mijn belkosten gekregen van 10 euro (ivm langdurig de klantenservice moeten bellen door een fout op fout op fout van t-mobile)
Er staat duidelijk bij dat deze 10 euro verrekend wordt met de eerstvolgende factuur. Dit is dus niet gebeurd. Graag een passende oplossing want ik word er nu toch wel echt goed ziek van!
icon

Beste antwoord door DavidK 25 juni 2015, 12:02

Hey Inkelpinkel,

Goed dat je dit even navraagt!

Ik zie dat de creditatie direct is toegevoegd en is verwerkt met je factuur van 13 mei. Deze was oorspronkelijk €50,95, maar met creditatie is dit €40,96 geworden.

Hopelijk is het zo duidelijker, laat het anders even weten! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste inkelpinkel het bedrag op de laatste factuur en het bedrag wat is afgeschreven zijn die wel gelijk?
Soms word het op die manier verrekend namelijk misschien ook bij jou zo?
Of het kan zijn dat de factuur al opgemaakt was voordat die afspraak gemaakt was dus dan zal het met de volgende factuur kunnen zijn.
Het bedrag is niet verrekend. Ik betaal via acceptgiro dus zou op eigen gelegenheid dan 10 euro minder moeten overmaken. Hier gaat mijn voorkeur niet naar uit. De correctie is van 20 mei, de factuur van 15 juni.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Inkelpinkel,

Goed dat je dit even navraagt!

Ik zie dat de creditatie direct is toegevoegd en is verwerkt met je factuur van 13 mei. Deze was oorspronkelijk €50,95, maar met creditatie is dit €40,96 geworden.

Hopelijk is het zo duidelijker, laat het anders even weten! 🙂

Reageer