Beantwoord

credit bedrag niet afgeschreven bij maandbedrag

• 3 maart 2021
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Beste T-mobile, op mijn maandnota staat een te ontvangen bedrag ivm een verrekening en toch wordt mijn reguliere maandbedrag afgeschreven nu. Hoe kan dit? Als ik het bedrag storneer, weten jullie mij wel snel genoeg te vinden, maar andersom even heel simpel een berichtje achterlaten is vrijwel onmogelijk bij jullie. Dat voor een telecombedrijf. Ik vind het niet fijn dat jullie zo slecht bereikbaar zijn.

icon

Beste antwoord door David 4 maart 2021, 09:37

Goedemorgen Wim,

Dit zou ik graag verder voor je na willen kijken, maar ik zie dat je op onze Community niet geregistreerd bent met jouw My T-Mobile account. Ik kan op dit moment dus nog niet nagaan wat de stand van zaken omtrent jouw facturen is en waarom het reguliere bedrag wordt afgeschreven in plaats van het gecorrigeerde bedrag. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga hier dan zo spoedig mogelijk mee aan de slag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Wim Goes  Welkom! Is dat maandbedrag al afgeschreven? Of staat dat in de rekening (mail) dat ze dat gaan afschrijven?  Ik heb dat ook wel eens gehad en toen bleek dat het bedrag netjes was verrekend 
De moderators kunnen dit even nakijken en je verder helpen.

MVG.

Het standaardmaandbedrag is wel afgeschreven, maar dat bedrag -/- de verrekening, zou ik retour moeten krijgen. Staat er gewoon niet nu. En om dit nu via een platform aan te moeten geven, vind ik niet klantvriendelijk. De klant moet gewoon een berichtje achter kunnen laten voor iemand van T-mobile die het vanzelf oppakt. Een dood gewoon mailtje. Hoe moeilijk kan het zijn?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Wim,

Dit zou ik graag verder voor je na willen kijken, maar ik zie dat je op onze Community niet geregistreerd bent met jouw My T-Mobile account. Ik kan op dit moment dus nog niet nagaan wat de stand van zaken omtrent jouw facturen is en waarom het reguliere bedrag wordt afgeschreven in plaats van het gecorrigeerde bedrag. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga hier dan zo spoedig mogelijk mee aan de slag!

Reageer