Vraag

crediteren van aansluitkosten ivm reeds klant

• 22 juli 2019
  • 4 reacties
  • 521 Bekeken

Beste T-mobile,

Bij de verhuizing van mijn T-mobile thuis abonnement begin dit jaar gaf jullie collega aan dat ik aansluitkosten moest betalen, om ze daarna te laten crediteren omdat dit administratief nu eenmaal niet anders kon. Niet ideaal, want ik dacht dat ik dit zou vergeten, tot ik toevallig mijn oude notitie hierover tegenkwam. Die 37,50 is destijds dus onverschuldigd betaald (factuurdatum 07-02-19) en ik zou deze graag z.s.m gerestitueerd zien. Wat moet ik hiervoor doen?

alvast dank.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@weoiwejfiewjfeowif Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Aangezien wij klanten jou hier niet mee kunnen helpen, zal webcare hier naar moeten kijken. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.
Beste Glassertje, bedankt voor je reactie. Dat had ik niet goed begrepen dan. Ik zal contact opnemen met T-mobile via een andere lijn.

Groet!
Reputatie 6
Badge +3
@weoiwejfiewjfeowif De webcare die hier reageert, is ook T-Mobile hoor. Alleen moet je geduld hebben. Bellen gaat wel sneller.

Gegevens zijn:

Telefoonnummer. 0800-0092.
Telefonische openingstijden: Maandag t/m zaterdag van 7:00 - 22:00 uur en op zon- en feestdagen van 9:00-18:00 uur.
Reputatie 7
Badge +7
@weoiwejfiewjfeowif Helemaal goed, ik heb de installatiekosten voor je vergoed en deze worden verrekend met je factuur van augustus. Zo te zien blijft er dan nog een bedrag over (€ 5,-). Dit ontvan gje dan eind augustus van ons op je rekening! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust.

Reageer