Beantwoord

Creditnota niet ontvangen

• 31 januari 2016
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

ik heb een creditnota van 75 euro zou op mijn rekening gestort worden herhaaldelijk gebeld en ik heb een schriftelijk bewijs creditnummer 4001784910 helaas nog steeds niks misschien weet kassa raad
icon

Beste antwoord door Amy 2 februari 2016, 09:36

Hey Annemiekemalki,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Goed dat je aan de bel trekt. Het is natuurlijk niet fijn als dit soort dingen verkeerd gaan. Ik zie dat je vorige week contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en hij heeft uitgelegd dat het bedrag verrekend zou worden. Ik ben bang dat er ergens miscommunicatie is ontstaan omdat je aangeeft dat het op je rekening gestort zou worden. Dit is namelijk niet het geval.

Je factuur van 11 januari is namelijk volledig verrekend met deze creditnota. Het restbedrag van de creditnota ( €36,13 ) zal verrekend worden met je aankomende factuur(en). Ik hoop dat alles zo duidelijk is uitgelegd! Wil je aan de bel trekken als je hier nog vragen over hebt? We willen dit namelijk graag op een positieve manier afsluiten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Annemiekemalki,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Goed dat je aan de bel trekt. Het is natuurlijk niet fijn als dit soort dingen verkeerd gaan. Ik zie dat je vorige week contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en hij heeft uitgelegd dat het bedrag verrekend zou worden. Ik ben bang dat er ergens miscommunicatie is ontstaan omdat je aangeeft dat het op je rekening gestort zou worden. Dit is namelijk niet het geval.

Je factuur van 11 januari is namelijk volledig verrekend met deze creditnota. Het restbedrag van de creditnota ( €36,13 ) zal verrekend worden met je aankomende factuur(en). Ik hoop dat alles zo duidelijk is uitgelegd! Wil je aan de bel trekken als je hier nog vragen over hebt? We willen dit namelijk graag op een positieve manier afsluiten!
sorry maar dit klopt ook niet ik heb schriftelijk bericht gekregen van t mobile dat het op mijn rekening gestort word
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Annemiekemalki,

Ik begrijp je gevoel bij de verwarring. Doorgaans worden creditnota's verrekend met toekomstige facturen. Neemt niet weg dat jij ervoor mag kiezen om het bedrag teruggestort te krijgen op je rekening. Zou je willen aangeven of je dit alsnog wil? Dan doe ik namelijk een verzoek tot terugstorten van het restbedrag.

Ik zie trouwens dat je kortgeleden hebt verlengd. Leuk om te zien dat we je mogen blijven verwelkomen als klant van T-Mobile. We gaan je vertrouwen waarmaken, ongetwijfeld! Als je nog andere vragen hebt kun je deze natuurlijk ook stellen. Zoals Amy aangeeft willen we dat je een positief gevoel overhoudt.

Met dat idee ben ik aan een speurtocht begonnen, op zoek naar dat positieve gevoel voor jou. Ik zag op Facebook dat je kortgeleden hebt meegedaan aan een actie voor het tijdschrift Libelle. Heb je deze toevallig gewonnen? Ik doe ook wel eens mee aan een actie, ik heb tot op heden in ieder geval minder geluk gehad daarmee. Ik zag in de T-Mobile Extra catalogus dat je een Nationale tijdschriftenbon kunt bestellen en de Libelle doet hier ook aan mee. Wat heb ik gedaan? Ik heb het benodigde aantal punten voor die tijdschriftenbon toegevoegd aan je T-Mobile Extra punten!

Veel plezier met de Libelle en ons abonnement natuurlijk! 🙂

PS Als je er niet uitkomt met het bestellen van de bon en de Libelle, ik help je graag!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Annemiekemalki,

Ik heb je privébericht ontvangen en heb een aanvraag verzoek ingediend om het resterende bedrag terug te storten in plaats van te verrekenen met de volgende factuur.

Is het al gelukt met de bon?

Reageer