Beantwoord

Dagvaarding na 2 jaar ontzegging bij T-Mobile

• 28 juni 2017
  • 2 reacties
  • 252 Bekeken

Ik mocht mijn abbo ontbinden bij jullie omdat ik geen dekking had bij mij thuis, vervolgens krijg ik een dagvaarding (1.5 jaar later!!) omdat ik nog een bedrag van €32 open heb staan? Ik heb een bewijs dat het is betaald en niemand kan mij erbij helpen en de incasso bureau (Genaamd Webcasso) staat erom bekent dat ze NOOIT opnemen. Dus shit zooi
icon

Beste antwoord door David 29 juni 2017, 11:16

Hoi Benny999,

Goed dat je dit even aankaart!

In ons systeem zie ik niets terug op het klantnummer over een ontbinding door gebrekkige dekking. Het nummer was overgedragen aan een incassobureau door achterstallige betalingen. Op het moment dat wij een openstaande som overdragen aan een incassobureau, dan is het ook echt uit onze handen en kunnen wij daar niets meer in betekenen. Ik zou dus toch met klem willen aanraden om contact op te nemen met het incassobureau. Probeer het telefonisch, via de mail, hoe dan ook. Dit soort zaken wil je het liefst zo snel mogelijk opgelost hebben, voor het alsmaar verder blijft lopen.

Hopelijk is het snel opgelost, maar als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Benny999,

Goed dat je dit even aankaart!

In ons systeem zie ik niets terug op het klantnummer over een ontbinding door gebrekkige dekking. Het nummer was overgedragen aan een incassobureau door achterstallige betalingen. Op het moment dat wij een openstaande som overdragen aan een incassobureau, dan is het ook echt uit onze handen en kunnen wij daar niets meer in betekenen. Ik zou dus toch met klem willen aanraden om contact op te nemen met het incassobureau. Probeer het telefonisch, via de mail, hoe dan ook. Dit soort zaken wil je het liefst zo snel mogelijk opgelost hebben, voor het alsmaar verder blijft lopen.

Hopelijk is het snel opgelost, maar als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer