Beantwoord

Dataverbruik vanaf 6 aug 2013 ineens 30 keer zoveel per dag

• 23 september 2013
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Hi

Zaterdag de schrik van mijn leven gekregen, een rekening van 463.55 euro en dit terwijl hij altijd tussen de 30 en 70 euro ligt.
Ik ben de specificatie eens goed gaan bekijken en zag dat ik ineens 1.222.656 KB data had verbruikt. Gemiddeld 40.000kb per dag.
Ik heb een oude factuur erbij gepakt en zag dat tot 6 aug mijn verbruik gemiddeld 2.000 is maar vanaf 6 aug 2013 ineens omhoog is geschoten. Ik begrijp hier niets van zeker niet omdat er niets is veranderd aan mijn telefoon of internet gedrag. Ik gebruik hem enkel voor Whatsapp.
Zijn er meer mensen met deze ervaring? En wat kan ik hier aan doen? In mijn telefoon zie ik dit dataverbruik niet terug........ en weet ook niet of ik deze data wel echt verbruik.

Groetjes

Marieke
icon

Beste antwoord door Raymond 24 september 2013, 14:59

Hoi mariekesnippe, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan schrikt! Het is ook een behoorlijk hoog bedrag. In het systeem zie ik staan dat je hierover ook een e-mail hebt gestuurd en hierop is vandaag gereageerd. Er is ook geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen, maar was je niet bereikbaar. Ik wil je adviseren om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, zodat er samen met jou gekeken kan worden naar de mogelijkheden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hoi mariekesnippe, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan schrikt! Het is ook een behoorlijk hoog bedrag. In het systeem zie ik staan dat je hierover ook een e-mail hebt gestuurd en hierop is vandaag gereageerd. Er is ook geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen, maar was je niet bereikbaar. Ik wil je adviseren om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, zodat er samen met jou gekeken kan worden naar de mogelijkheden.

Reageer