Beantwoord

deblokkade simkaart

• 30 september 2019
  • 7 reacties
  • 518 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Mijn simkaart is nog steeds geblokkeerd, terwijl ik al mijn betalingen heb voldaan. Kunnen jullie deze voor mij opheffen? Ik kan helaas niet bellen vanwege de blokkade (ik zit in het buitenland)
icon

Beste antwoord door Hajar 30 september 2019, 15:35

Hi @Ac123

Ben je momenteel in het buitenland? Heb je een betalingsregeling getroffen? Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. Mocht dat niet het geval zijn kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo @Ac123

De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile

De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt

De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren

De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Kan je hiermee wat?
Ik heb de betaling via ideal betaald inmiddels 7 dagen geleden, maar de blokkade is nooit verwijderd en dit merk ik pas in het buitenland. Ik kan niet bellen en via de chat krijg ik ook geen contact met een medewerker. Welke opties heb ik nog?
Reputatie 6
Badge +4
Hallo @Ac123 ,

Als je er zeker van bent dat je alles hebt betaald dan is het wel vreemd inderdaad!
Helaas ben ik ook gewoon een klant en kan weinig doe maar je kunt toch wel via de site of Facebook de chatbox gebruiken op een plek waar je wifi hebt?

De chatbox is een robot beetje onhandig maar zeg gewoon ik wil een medewerker spreken.
Dat heb ik inderdaad via de chat aangegeven, maar wordt alsnog doorverwezen naar telefonie. Misschien ook omdat het druk is op maandagmorgen. Probeer het later nog wel een keer. Hopelijk kom ik er door. Bedankt voor de info en hopelijk reageert er ook een medewerker.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Ac123 Welkom de community.

Ik zie dat er nog meer mensen zijn met dit probleem.
Ik ga het even voor jullie doorgeven.
Hopelijk kunnen de moderators iets voor je betekenen.
Prettige dag vandaag ondanks die nare regen.
Groetjes
Reputatie 6
Badge +4
@Ac123

Ik hoop voor je inderdaad dat er snel een medewerker reageerd die dit voor je kan uitzoeken al kan dat wel lang dure.

Fijne dag nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Ac123

Ben je momenteel in het buitenland? Heb je een betalingsregeling getroffen? Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. Mocht dat niet het geval zijn kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer