Beantwoord

Deblokkeren abonnement ondanks betaling

  • 21 februari 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Rekening vorige maand betaald, nog steeds blokkade
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2017, 12:50

Hey Wesue,



Welkom op ons forum!



Zo te zien heb je gisteren ook al contact gehad met mijn collega's en hebben zij jouw omzetting naar Prepaid ongedaan gemaakt. De betalingen zijn allemaal netjes voldaan, maar er stond nog 1 blokkade op jouw abonnement. Dit was onterecht, dus deze is bij dezen verwijderd, dus het zou nu weer moeten werken. Start even jouw toestel opnieuw op, zodat je weer aangemeld wordt op het netwerk.



Ik hoor graag van je of nu alles helemaal goed werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wesue,

Welkom op ons forum!

Zo te zien heb je gisteren ook al contact gehad met mijn collega's en hebben zij jouw omzetting naar Prepaid ongedaan gemaakt. De betalingen zijn allemaal netjes voldaan, maar er stond nog 1 blokkade op jouw abonnement. Dit was onterecht, dus deze is bij dezen verwijderd, dus het zou nu weer moeten werken. Start even jouw toestel opnieuw op, zodat je weer aangemeld wordt op het netwerk.

Ik hoor graag van je of nu alles helemaal goed werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten. 🙂

Reageer