Beantwoord

Deezer bundel is duurder dan afgesproken

Hoy ik heb sinds kort deezer er bij en zie nu dat ik 2 x deezer heb staan op mijn rekening van de mnd mei 1 keer €5.66 en nog een keer €9.99 dit lijkt me een beetje vreemd kunne jullie me dit uitleggen gr Robby
icon

Beste antwoord door Sam- 2 juni 2017, 16:13

Hey Robby,

Welkom bij de community, leuk om je hier te zien.

Een terechte vraag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer betaalt dan afgesproken. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik inderdaad dat je gebruik maakt van Deezer Premium Flexibel. Bevalt de app trouwens? Heb je al een leuke playlist aangemaakt?

Even terug naar het onderwerp haha. De bundel is actief en kost jou €4,99 per maand tot 22 juni 2017. Daarna zal de prijs weer veranderen naar €9,99.

Na een kijkje genomen te hebben op je factuur zie ik de kosten van €9,99 en €5,66 terug, maar onder het kopje 'Kortingen/ overige' kosten worden deze kosten weer rechtgetrokken door middel van een korting. Check voor de zekerheid nogmaals je factuur om meer duidelijkheid te krijgen.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is zo. Heb je aanvullende vragen dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

14 reacties

Hoi Robby383, welkom op het klantenforum.

Heb je de Deezer bundel tijdens een lopende maand geactiveerd? Dan zou het logisch te verklaren zijn: dan is het kleinere bedrag voor de periode tot aan je nieuwe bundel en aangezien je altijd een maand vooruit betaalt zal de 10 euro voor de maand juni zijn.

Zou je eens goed naar de datums achter de bedragen willen kijken? Waarschijnlijk bevestigen die mijn bovenstaande antwoord. 🙂
Het is idd afgesloten tijdens een lopende mnd maar dat verklaart nogsteeds niet de bedragen aangezien dat deezer me €5.66 per mnd zou moeten kosten en niet €10
Dus dan zou de volgende mnd ook €5.66 moeten zijn
Mvg Robby
Oh ik zie net dat ik deezer flexibel zou hebben in de tmobile app en hier zou ik 4.99 voor moeten betalen dus van de bedragen klopt helemaal niets gr Robby
Reputatie 6
Badge +17
Hey Robby,

Welkom bij de community, leuk om je hier te zien.

Een terechte vraag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer betaalt dan afgesproken. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik inderdaad dat je gebruik maakt van Deezer Premium Flexibel. Bevalt de app trouwens? Heb je al een leuke playlist aangemaakt?

Even terug naar het onderwerp haha. De bundel is actief en kost jou €4,99 per maand tot 22 juni 2017. Daarna zal de prijs weer veranderen naar €9,99.

Na een kijkje genomen te hebben op je factuur zie ik de kosten van €9,99 en €5,66 terug, maar onder het kopje 'Kortingen/ overige' kosten worden deze kosten weer rechtgetrokken door middel van een korting. Check voor de zekerheid nogmaals je factuur om meer duidelijkheid te krijgen.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is zo. Heb je aanvullende vragen dan horen we het natuurlijk graag van je!
OK dat is vrij eigenaardig aangezien letterlijk in de app staat(je heb €5,00 korting je betaalt nu €4,99 (i.p.v €9,99) ) stel dat de 4,99 eenmalig was dan zou dit duidelijk aangegeven moeten worden wat op dit moment niet het geval is mvg Robby
Ook is het zo dat ik omdat ik die korting zag staan bij flexibel dat ik met die reden om dit paket gekozen heb die korting was destijds niet zichtbaar bij bij het normale paket ik vind dit vrij misleidend mvg Robby
Ik begrijp wat je zeg maar dat is niet wat ik gelezen heb bij afsluiten van het extra deezer paket als mij verteld word bij afsluiten dat 4,99 zou betalen tot het einde van me contract (via app)dan ga je er wel van uit dat dot zo is gr Robby
Hoi Robby.

Als je reageert op mijn reactie: die heb ik verwijderd. Op het moment dat ik het postte zag ik de berichten die Issam en jij hebben gepost tevoorschijn komen. 😉 Hoe dan ook bedankt voor de screenshot. 🙂
Oh OK ja ben mobiel bezig dus moest naar desktop versie toen kwam ik hier terecht heb hij nu wel mijn reactie gekregen?
Jouw reactie met screenshot is gewoon doorgekomen. :)

Wellicht kan een T-Mobile Moderator nog wat extra duidelijkheid verschaffen.
Ah OK mooi,
Ik begrijp de situatie alleen vroel ik me een beetje beetgenomen aangezien de aanbiedingen misleidend omschreven staan(blijkbaar).wellicht had ik wat anders gekozen als ik dit vantevoren wist.
Ik wacht de reactie af van de t mobile moderator
In ieder geval bedankt voor je reactie mvg Robby
Ik heb gister wel een email gehad met dat issam gereageerd zou hebben maar als ik op de link druk zie ik geen reactie meer staan ?
Oh OK ik zie waar ik het fout heb ik had over het korting deel van me factuur gekeken😰 daar staat idd dat ik €5 korting heb
Dank je wel voor jullie reacties !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robby,

Fijn dat je het hebt gevonden. Ik wens je heel veel Deezer plezier! 🙂

Reageer