Beantwoord

Direct online betalen met iDeal niet te vinden

• 20 december 2016
  • 3 reacties
  • 671 Bekeken

Reputatie 2
Goedemorgen, ik wil graag mijn factuur betalen via ideal, maar ik zie die optie nergens. Kunnen jullie mij een link sturen?
icon

Beste antwoord door Thalina 20 december 2016, 14:39

Hoi Chocoprinces,

Leuke forumnaam heb je! 😉 Ik krijg gelijk zin in chocolade haha. Maar dat even terzijde, terug naar jouw vraag! Je zou gewoon moeten kunnen betalen via iDeal op onze website. Als je naar deze pagina gaat, kun je inloggen op jouw My T-Mobile en vervolgens met iDeal betalen. Mocht dat toch niet lukken, laat het dan even weten. Dan stuur ik je een link waarmee je kunt betalen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chocoprinces,

Leuke forumnaam heb je! 😉 Ik krijg gelijk zin in chocolade haha. Maar dat even terzijde, terug naar jouw vraag! Je zou gewoon moeten kunnen betalen via iDeal op onze website. Als je naar deze pagina gaat, kun je inloggen op jouw My T-Mobile en vervolgens met iDeal betalen. Mocht dat toch niet lukken, laat het dan even weten. Dan stuur ik je een link waarmee je kunt betalen.
Hoi Thalina,

Ik zit met hetzelfde probleem als Chocoprincess... Ik had een mail in de link gekregen vd klantenservice. Die naar dezelfde pagina leidt.

"Ga naar online betalen

(We vragen je om in te loggen op My T-Mobile zodat we weten dat de betaling van jou is)"

Als ik op ga naar online betalen klik. Kom ik uit op https://www.t-mobile.nl/my/facturen (met data verbinding op telefoon. Met wifi kom ik eerst op een inlogpagina. Maar inloggen kom ik dan ook bij facturen).

Het maakt niet uit of ik jouw link, de link in de mail, of een link op de site gebruik... Ik eindig keer op keer bij facturen. Zonder een ideal optie te vinden... Help me aub. Voordat ik word geblokkeerd
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jenny,

Zo te zien is het met de hulp van mijn collega Jana alsnog gelukt. 🙂 We hebben jouw betaling gister ook ontvangen, dus alles is in orde!

Mocht je vaker problemen hebben met de websites, links en dergelijken, dan is het handig om de cookies even te verwijderen. Je kunt dan ook nog een andere browser proberen als alternatieve oplossing.

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer