Beantwoord

Dubbel betaald

• 20 februari 2018
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Ik heb onlangs mijn rekening zelf betaald en er staat dat de betaling is ontvangen in de mail die ik heb ontvangen. Echter is vandaag nog een keer het bedrag afgeschreven. Kan ik dit zelf terugboeken of schrijven jullie het terug?

Groeten Evelien
icon

Beste antwoord door David 20 februari 2018, 16:18

Hi Evelien,

Dit wilde ik graag voor je uitzoeken, maar je bent niet ingelogd met jouw My T-Mobile account. Ik kan nu niet in ons systeem nagaan wat er aan de hand is. Als je het nog terug kunt boeken, dan is dit mogelijk, zolang de factuur uiteindelijk betaald is. Dit kun je ook zien op jouw My T-Mobile, via 'Facturen'. Als wij het nog verder voor je uit moeten zoeken, registreer jezelf dan even met jouw My T-Mobile, dan kunnen we ook in onze systemen meekijken.

Laat het ons weten of het uiteindelijk gelukt is! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Evelien,

Dit wilde ik graag voor je uitzoeken, maar je bent niet ingelogd met jouw My T-Mobile account. Ik kan nu niet in ons systeem nagaan wat er aan de hand is. Als je het nog terug kunt boeken, dan is dit mogelijk, zolang de factuur uiteindelijk betaald is. Dit kun je ook zien op jouw My T-Mobile, via 'Facturen'. Als wij het nog verder voor je uit moeten zoeken, registreer jezelf dan even met jouw My T-Mobile, dan kunnen we ook in onze systemen meekijken.

Laat het ons weten of het uiteindelijk gelukt is! 🙂

Reageer