Beantwoord

Dubbel betaald ....

• 14 september 2018
  • 2 reacties
  • 884 Bekeken

Hallo, Hoe kom ik eindelijk in contact met iemand die mij verder kan helpen ....... ik heb dinsdag de 11e mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon erbij besteld. Een samsung S9. Er werd gevraagd of je een bijbetaling wilde doen . Ja dat wilde ik voor een bedrag van 233 Euro via Ideal. Dit bedrag is ook afgeboekt bij mij . Tot mijn verbazing staat bij de mail van de koerier dat ik nogm,aals dit bedrag moet betalen.....5x gebeld en lang moeten wachten om met medewerkers aan de lijn te krijgen , iedere x wordt een andere oplosssing geboden die dus niet mogelijk zijn , weten ze wel waar ze over praten ? Nee ik kan niet zelf terugstorten, nee de koeriersdienst die ik zou moeten bellen kan dit bedrag niet veranderen ....Gisteren eindelijk iemand gesproken die zegt, betaal nogmaals bij de koerier en dan krijgt u het teveel teruggestort als u een copie over de chat naar ons stuurt ....dus bij deze probeer ik dit maar kan niets bijvoegen....hoe zorg ik dat een bewijs van mijn dubbele betaling bij jullie aankomt en ik het dubbel betaalde bedrag terug gestort krijg .....Nu hang ik hier ook alweer een uur in de wacht bij de chat en wordt opeens gezegdv dat er geen medewerkers beschikbaar zijn terwijl je constant leest u bent de eerst volgende !! ..ps medewerker die mij vandaag zou terugbellen heeft ook niets van zich laten horen !!
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 september 2018, 13:12

Hoi,

Ik wil je in elk geval meteen geruststellen en zeggen dat we hoe dan ook het teveel betaalde bedrag terug zullen storten. Ook al loopt het nu niet helemaal soepel, we gaan het sowieso voor jou rechtzetten!

Gister was het erg druk op de chat en de andere kanalen in verband met de launch van de nieuwe iPhones. Ik vermoed dat je daardoor niet goed door de wachttijd heen kwam, want dat is normaal geen probleem, excuses daarvoor! Ik kan je dus zeker aanraden nog eens een chat te starten zodat je het bewijs van de betaling wel kunt doorgeven.

Mocht dat nou echt niet lukken, geef het dan meteen even hier aan en dan gaan we ervoor zorgen dat het via een andere weg wordt opgelost. Nogmaals: we zetten dit hoe dan ook recht, daar hoef je je geen zorgen over te maken!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Op dit forum even wachten tot er een moderator reageert want die kan bij al jouw gegevens en alles voor je regelen. Het is wel weekend nu dus het kan iets langer duren.

P.S. Beter niet je 06 nummer als gebruikersnaam want dit is een openbaar forum, de moderator of een klantexpert zal dit voor je wijzigen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Ik wil je in elk geval meteen geruststellen en zeggen dat we hoe dan ook het teveel betaalde bedrag terug zullen storten. Ook al loopt het nu niet helemaal soepel, we gaan het sowieso voor jou rechtzetten!

Gister was het erg druk op de chat en de andere kanalen in verband met de launch van de nieuwe iPhones. Ik vermoed dat je daardoor niet goed door de wachttijd heen kwam, want dat is normaal geen probleem, excuses daarvoor! Ik kan je dus zeker aanraden nog eens een chat te starten zodat je het bewijs van de betaling wel kunt doorgeven.

Mocht dat nou echt niet lukken, geef het dan meteen even hier aan en dan gaan we ervoor zorgen dat het via een andere weg wordt opgelost. Nogmaals: we zetten dit hoe dan ook recht, daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Reageer