Beantwoord

Dubbel betaald

  • 30 maart 2021
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Hoi, ik heb mijn factuur van maart twee keer betaald, 1 keer handmatig via de app en 1 keer via automatische incasso. Hoe kan ik dat geld terugkrijgen? 

Groetjes

icon

Beste antwoord door CrisTien 30 maart 2021, 09:37

Hallo @yasminepeeters  Welkom! Je kan het laten verrekenen met de volgende maand of terug vragen.

De moderators gaan je verder helpen.

Prettige zonnige dag verder!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @yasminepeeters  Welkom! Je kan het laten verrekenen met de volgende maand of terug vragen.

De moderators gaan je verder helpen.

Prettige zonnige dag verder!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @yasminepeeters,

Ik zie dat CrisTien je hierboven al van het goede antwoord heeft voorzien. Als je het geld terug wilt laten storten, dan gaan we dat regelen! Deze terugstorting kan 14 dagen duren.

Anders wordt het dubbele bedrag verrekend met de komende factuur (of facturen als er na één factuur nog een restbedrag overblijft) en dan kunnen we het laten zoals het nu is. 

We horen graag van je waar je voor kiest en als je nog vragen hebt dan horen we het ook graag van je!

Reageer