Beantwoord

Dubbel betaald, hoe kan ik geld terug krijgen?

  • 15 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo! 

Ik had op de 12 oktober geld overgemaakt naar tmobile omdat op de app stond dat ik een openstaande factuur had die ik moest betalen. 

Ik zie een automatische incasso van gisteren voor diezelfde factuur. 

Hoe kan ik dit geld terug krijgen want dan is hij dubbel betaald?

icon

Beste antwoord door David 16 oktober 2020, 08:45

Hoi Kelly,

Goed dat je het even laat weten! Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega en zij heeft je van verdere informatie voorzien. Als je nog vragen voor ons hier op de Community hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @kelly46 

Dezelfde melding komt ook weer te staan bij de volgende nieuwe facturen, er staat dan dat je een openstaande bedrag hebt maar in de factuur staat dat het bedrag gewoon wordt geïncasseerd.

Die melding van een openstaande bedrag kan je gewoon negeren. Het is wat verwarrend en ik hoop dat deze melding weg wordt gehaald. Wacht verder even op een antwoord van de moderators.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Kelly,

Goed dat je het even laat weten! Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega en zij heeft je van verdere informatie voorzien. Als je nog vragen voor ons hier op de Community hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer