Dubbel betalen

• 16 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 361 Bekeken

In juni heb ik aan mijn abonnement Videoland toegevoegd, daarna heb ik via de link die ik kreeg via mijn mail mijn abbonement geactiveerd. Ik moest mij registreren en daarna kon ik gebruik maken van Videoland. Nu zie ik dat T mobile Videoland factureerde en dat Videoland zelf ook geld van mijn rekening afschrijft. Ik heb net contact gehad met Videoland en hun legde mij uit dat ik geen gebruik heb gemaakt van mijn Tmobile Account en dat deze zelfs niet geregistreerd staat bij Videoland!! Omdat er maar 1 account bij hun geregistreerd staat en ik gebruik heb gemaakt van dat account kunnen hun mij niet tegemoet komen voor het dubbel Videoland afschrijven van mijn rekening. Videoland kon mij voor de rest niet verder helpen en ik moest contact opnemen met Tmobile. Hoe kan het dat ik 1 abbonement heb lopen en er voor 2 betaal terwijl er maar 1 geregistreerd staat bij Videoland?!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ffelicia,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer