Beantwoord

Dubbel factuur betaald

• 7 november 2019
  • 8 reacties
  • 167 Bekeken

[Screenshot verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Op 5 nov heb ik de acceptgiro betaald en 6 nov heb ik per abuis dezelfde factuur betaald via ideal omdat ik een SMS kreeg. Ik heb de klantenservice gebeld voor een terugstorting, maar ze kunnen nog steeds niet mijn betaling van de acceptgiro zien, want alleen de betaling van de ideal kunnen ze zien. 

Hoelang duurt het voordat de betalingen van de acceptgiro zijn verwerkt? Hoe kan ik in My T-mobile zien dat de teveel betaalde bedrag is verwerkt? 

icon

Beste antwoord door Evy 8 november 2019, 12:40

Hi @chichoman 

Hier kan ik je wat meer informatie over geven! @Waqqas geeft je al een goede website door waar je dit allemaal op kan terug vinden. Wat betreft jouw acceptgiro betaling klopt dat helemaal , dit kan tot 7 dagen duren. Jouw betaling was op 5 november, dit houdt in dat het tot 12 november kan duren. Op My T-Mobile  staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile, Laat je het dan even weten? Dan ga ik hier gelijk achteraan! Het teveel betaalde bedrag wordt automatisch verrekend op je eerst volgende factuur.

Ben je zo voldoende geholpen? Mocht je nog andere vragen hebben dan help ik je graag verder! :grinning:

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @chichoman 

Een betaling die je hebt betaald via internetbankieren die wordt verwerkt binnen 3 werkdagen.

Kijk hier voor meer informatie.

Na de verwerking van je betaling zullen ze dit hopelijk terug overmaken zo niet wil je dan even contact opnemen.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @chichoman 

Hier kan ik je wat meer informatie over geven! @Waqqas geeft je al een goede website door waar je dit allemaal op kan terug vinden. Wat betreft jouw acceptgiro betaling klopt dat helemaal , dit kan tot 7 dagen duren. Jouw betaling was op 5 november, dit houdt in dat het tot 12 november kan duren. Op My T-Mobile  staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile, Laat je het dan even weten? Dan ga ik hier gelijk achteraan! Het teveel betaalde bedrag wordt automatisch verrekend op je eerst volgende factuur.

Ben je zo voldoende geholpen? Mocht je nog andere vragen hebben dan help ik je graag verder! :grinning:

Beste Evy,

De acceptgiro heb ik via acceptgiro betaald, maar via Internet Bankieren heb het naar de rekening overgemaakt naar NL03COBA0733959717, dus ala het goed is zou het 3 werkdagen moeten duren toch? En niet 7?

Ik wil graag dat het bedrag teruggestort worden ipv verrekening.

Hi @Evy@Evy, 

Beste Evy,

De acceptgiro heb ik via acceptgiro betaald, maar via Internet Bankieren heb het naar de rekening overgemaakt naar NL03COBA0733959717, dus ala het goed is zou het 3 werkdagen moeten duren toch? En niet 7?

Ik wil graag dat het bedrag teruggestort worden ipv verrekening.

Hoi @Evy ,

De acceptgiro heb ik via acceptgiro betaald, maar via Internet Bankieren, want ik heb zoals in mijn screenshot kon zien het bedrag naar de rekening van jullie overgemaakt (NL03COBA0733959717), dus als het goed is zou het 3 werkdagen moeten duren toch om in het systeem te zien? En niet 7 werkdagen?

Ik wil graag dat het bedrag teruggestort worden i.p.v. verrekening.

Reputatie 7
Badge +20

@chichoman 

Het is niet de bedoeling dat je continu jouw eigen topic blijft bumpen. Check hier ook onze huisregels over. Je bericht komt vanzelf weer aan de beurt.

@David , ik heb zojuist naar jullie huisregels gekeken. Excuses voor het (eventuele) ongemak!

Reputatie 3
Badge +1

Hi @chichoman 

Daar ben ik dan! ;) Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en het bedrag zal binnen twee weken worden teruggestort op je rekening. 

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, ben ik er altijd om je vragen te beantwoorden! 

Reageer