Beantwoord

Dubbele betaling

• 3 april 2017
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb 27 maart een betalingswijziging gedaan eerst per acceptgiro en nu voor een automatische incasso.
Maar toevallig kreeg ik diezelfde dag nog een papieren factuur dus die heb ik netjes betaald. Maar nu is het zo dat er door die wijziging vanmorgen 3 april hetzelfde bedrag is afgeschreven. En heb het bij deze ook terug geboekt. Het factuurnummer is:** en de omschrijving die ik met bankieren gebruikt heb is: **.
icon

Beste antwoord door Thalina 4 april 2017, 10:58

Hoi Cind,

Zo te zien heeft het een en ander elkaar net gekruist. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat alles nu in orde is 🙂 Jouw factuur van 21/03 is netjes betaald en ik zie dat onze automatische afschrijving is gestorneerd. Op My T-Mobile bij Facturen zie je dat al jouw facturen nu zijn betaald.

Trouwens nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Je kunt daarmee met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens kun je onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En dat is nog niet alles, je kunt ook elke maand een cadeautje uitkiezen, zoals 2,50 euro korting. Altijd leuk meegenomen toch? 🙂 Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Laat je weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cind,

Zo te zien heeft het een en ander elkaar net gekruist. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat alles nu in orde is 🙂 Jouw factuur van 21/03 is netjes betaald en ik zie dat onze automatische afschrijving is gestorneerd. Op My T-Mobile bij Facturen zie je dat al jouw facturen nu zijn betaald.

Trouwens nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Je kunt daarmee met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens kun je onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En dat is nog niet alles, je kunt ook elke maand een cadeautje uitkiezen, zoals 2,50 euro korting. Altijd leuk meegenomen toch? 🙂 Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.

Laat je weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer