Beantwoord

Dubbele factuur rekening

Goede avond,

in het nieuwe jaar (2019) heb ik mijn abbonnement verlengd, dit keer met andere opties er bij zoals meer belminuten. Zo juist heb ik de factuur daarvan gekregen en dat is een dubbele rekening. Dit terwijl ik geen extra kosten heb gemaakt. De factuur heb ik na gekeken en alles waarvoor ik eenmalig hoor te betalen, staat er dubbel op. Nu word de dubbele rekening over 2 dagen afgeschreven. Nu is mijn vraag: waar kan ik het te veel betaalde geld terug vragen?

Met vriendelijke groeten,
mevrouw ten Haaf
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2019, 16:06

Hoi gwnLTH,

Bij een verlenging of bundelwijziging ziet de factuur erna er altijd wat anders uit dan normaal. Je betaalt de factuur namelijk altijd een maand vooruit, maar wanneer er iets aangepast wordt, dan heb je een periode tót de wijziging en de periode erna. Dit wordt een factuur later allemaal rechtgezet, dus dit is ook bij jou zeker het geval in februari!

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi gwnLTH,

Bij een verlenging of bundelwijziging ziet de factuur erna er altijd wat anders uit dan normaal. Je betaalt de factuur namelijk altijd een maand vooruit, maar wanneer er iets aangepast wordt, dan heb je een periode tót de wijziging en de periode erna. Dit wordt een factuur later allemaal rechtgezet, dus dit is ook bij jou zeker het geval in februari!

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten!

Reageer