Beantwoord

Dubbele maand afrekening

• 1 februari 2017
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

deze klacht is niet de eerste keer dat ik maanden een dubbelen betaling op mijn rekening krijg de laatste wat ik heb vernomen is de afrekening op 13-12-2016 het bedrag van 25,99 euro met vervolgens het bedrag op 21-12-2016 met het bedrag van 40,76 euro

met het volgende dat ik de vorige keer te horen kreeg dat ik dus een dubbel nummer had en dit was toen meteen stop gezet hier heb ik toen ook een tijd geen last meer van gehad tot op heden dus ik vertrouw dit niet okk heb ik vandaag gebeld om te vragen hoe dit kan en toen moest ik via deze manier gaan reageren ook geen probleem

ik wil dit nu hebben opgelost en ook wil ik graag een goede oplossing krijgen van hoe dit is kunnen gebeuren en zo de kosten kan verrekenen.

u kunt mij bereiken op voor de uitleg
icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2017, 11:57

Hi SWMDimsim,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een tablet abonnement hebt. De facturen die je hebt ontvangen met dat factuurnummer zijn dus van je tablet abonnement en die loopt tot 28-01-2018. Het tablet abonnement is gekoppeld aan een 097 nummer een daarmee kun je ook een My T-Mobile account aanmaken zodat je jouw facturen in de gaten kunt houden. Op deze pagina vind je de instructies om een account aan te maken. Ik stuur je voor de zekerheid jouw 097 nummer op via een privébericht..

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Erg vervelend dat ze dubbel geld van je rekening afhalen. Ik kan dit niet voor je oplossen, daar zal iemand van T-Mobile naar moeten kijken. Je zit wel op de juiste forum, dus dat komt wel goed.

Voor het geval het even duurt voor je antwoord krijgt, zou je zo vriendelijk willen zijn om je 06 nummer te verwijderen. Iedereen kan dit nu mee lezen en dat lijkt me niet de bedoeling. Je nummer kan je pas geven als iemand van de klantenservice erom vraagt.

Er komt vast en zeker een oplossing!!
Reputatie 6
Badge +15
Hey SWMDimsim,

Ik zie inderdaad dat je hier contract over hebt gehad met een van mijn collega's. Nou heb ik net jouw gegevens bekeken en ik zie beide bedragen die je noemt niet terug in jouw betalingen. Wel zie ik dat je op je laatste factuur kosten hebt gemaakt buiten je bundel. Via My T-Mobile kun je jouw facturen bekijken. Heb je dat al gedaan?

Graag kijk ik natuurlijk ook de situatie voor je na wat betreft de twee facturen van 13 en 21 december. Zou je de factuurnummers hiervan kunnen delen met ons? Dan kunnen wij het voor je nakijken!

Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂
bedankt voor u reactie

het factuurnummer van 13-12-2016 is 901283073836
21-12-2016 is 901283481737

dit zijn de nummer van de deze 2 dagen
Reputatie 7
Badge +20
Hi SWMDimsim,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een tablet abonnement hebt. De facturen die je hebt ontvangen met dat factuurnummer zijn dus van je tablet abonnement en die loopt tot 28-01-2018. Het tablet abonnement is gekoppeld aan een 097 nummer een daarmee kun je ook een My T-Mobile account aanmaken zodat je jouw facturen in de gaten kunt houden. Op deze pagina vind je de instructies om een account aan te maken. Ik stuur je voor de zekerheid jouw 097 nummer op via een privébericht..

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer