Beantwoord

Dubbele maandkosten

• 13 mei 2016
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

Beste tmobile

Ik heb in januari jl. mijn contract verlengd en een iPhone 5 s gekozen , deze heb ik nog niet in gebruik.
Ik heb aangegeven dit met nummerbehoud te willen maar er word nu maandelijks twee maal een bedrag afgeschreven .
Volgens mij heb ik twee abonnementen staan terwijl dit er 1 moet zijn!
Op my tmobile zie ik bij mijn afschriften maar 1 bedrag per maand staan terwijl dit er 2 zijn.
Er gaat hier iets fout!

Kan iemand dit uitzoeken voor mij ?

BVD

Jamie
icon

Beste antwoord door Sam- 15 mei 2016, 16:12

Hi Jamie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er inderdaad 2 contracten naast elkaar lopen. Hierdoor wordt er maandelijks 2 keer een bedrag van je rekening afgeschreven.

Heb je een bevestiging ontvangen van een eventuele nummerbehoud aanvraag, daarover is namelijk niets bekend bij ons in het systeem. Op dit moment heb ik niet de systemen tot mijn beschikking om de aanvraag opnieuw voor je door te voeren. Om dit alsnog zo snel mogelijk in orde te maken heb ik je een privébericht gestuurd met daarin de informatie die je nodig hebt. Je kan de aanvraag doen via de nummerbehoud pagina op onze website.

Zoals je waarschijnlijk hebt gezien, heb je een verificatie sms ontvangen omdat ik het proces wilde doorlopen. Helaas kwam ik niet verder, dus kan je de sms negeren. 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Zijn er 2 verschillende klantnummers te zien bij de betreffende afschrijvingen? Zo ja, dan heb je waarschijnlijk inderdaad 2 abonnementen lopen nu, misschien is je abonnement als
"nieuw" ingevoerd in plaats van verlenging. Een medewerker van T-Mobile zal dit even moeten controleren.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jamie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er inderdaad 2 contracten naast elkaar lopen. Hierdoor wordt er maandelijks 2 keer een bedrag van je rekening afgeschreven.

Heb je een bevestiging ontvangen van een eventuele nummerbehoud aanvraag, daarover is namelijk niets bekend bij ons in het systeem. Op dit moment heb ik niet de systemen tot mijn beschikking om de aanvraag opnieuw voor je door te voeren. Om dit alsnog zo snel mogelijk in orde te maken heb ik je een privébericht gestuurd met daarin de informatie die je nodig hebt. Je kan de aanvraag doen via de nummerbehoud pagina op onze website.

Zoals je waarschijnlijk hebt gezien, heb je een verificatie sms ontvangen omdat ik het proces wilde doorlopen. Helaas kwam ik niet verder, dus kan je de sms negeren. 😉
Hey issam,

Hartelijk dank voor je reactie .
Ik heb de info die je me had toegestuurd gebruikt om nummerbehoud aan te vragen.
Ik hoop dat het zo in orde komt en ik geen dubbele maandkosten meer heb.

Zou jij dit voor mij nog eventueel kunnen bevestigen?

Met vriendelijke groet,

Jamie
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jamie,

Een terechte vraag. Mijn excuses dat ik hier niet eerder op in was gegaan.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Beste mensen van t mobile ,

Ik heb een tijdje terug mijn contract mogen verlengen en heb een iPhone 5 s uitgezocht .
Ik heb nu een iPhone 4s en wil mijn gegevens en contacten overzetten naar de iPhone 5s met nummerbehoud .
Nu is er iets fout gegaan en heb ik 2 abonnementen lopen , een voor de iPhone 4s en een voor de 5s ( met nieuw nummer en nieuwe sim)
Hierdoor heb ik dus dubbele maandkosten voor 2 abonnementen.
Ik wil graag de iPhone 5s gaan gebruiken en mijn gegevens laten overzetten en het nieuwe abonnement laten stopzetten .

Kan iemand mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet ,

Jamie
Hoi Jaims88.

Ik heb je bericht naar je oorspronkelijke topic verhuisd zodat het overzichtelijk blijft. Zou je er in de toekomst aan willen denken om in je oorspronkelijke topic te posten als het probleem (nog) niet is opgelost? Bij voorbaat dank.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Jamie,

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 🙂

Reageer