Beantwoord

Dubbele maandlasten op factuur

  • 17 februari 2017
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

hoi Amy , ik heb een rekening gekregen en daarbij betaal ik tot 12/3 , dus gelijk een maand vooruit , kunnen jullie dit zomaar doen ? krijg ik ineens dubbele maandlasten , vind ik ronduit schandalig !!:@
icon

Beste antwoord door Serviceweb 17 februari 2017, 13:03

Hoi Ertim,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik weet niet of je je abonnement hebt gewijzigd? Mocht dit het geval zijn: Als je jouw belbundel of internetbundel wijzigt, dan ziet je eerstvolgende factuur er anders uit dan dat je gewend bent. T-Mobile legt je stap voor stap uit hoe je de wijzigingen in je abonnement herkent op je factuur.

Ben je zojuist klant geworden dan geeft T-Mobile je uitleg over je eerste factuur.

Ik hoop je hier antwoord op te hebben gegeven. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Nog een TIP: Heb je ook al T-Mobile Samen?. Krijg je, als je een groep aan maakt, elke maand nog eens 2,50 euro extra korting.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Ertim,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik weet niet of je je abonnement hebt gewijzigd? Mocht dit het geval zijn: Als je jouw belbundel of internetbundel wijzigt, dan ziet je eerstvolgende factuur er anders uit dan dat je gewend bent. T-Mobile legt je stap voor stap uit hoe je de wijzigingen in je abonnement herkent op je factuur.

Ben je zojuist klant geworden dan geeft T-Mobile je uitleg over je eerste factuur.

Ik hoop je hier antwoord op te hebben gegeven. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Nog een TIP: Heb je ook al T-Mobile Samen?. Krijg je, als je een groep aan maakt, elke maand nog eens 2,50 euro extra korting.

Reageer