Vraag

dubbele rekeningen

• 29 oktober 2020
  • 12 reacties
  • 367 Bekeken

Hoi,

Ik weet niet waarom het me pas zo laat opvalt maar het lijkt erop dat er al 3 jaar lang elke maand 2 rekeningen met automatische incasso van mijn rekening af wordt geschreven terwijl ik maar 1 abonnement bij jullie heb lopen. Hoe kan dit?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Dirkje112 

Bekijk de afschrijvingen in je bank afschrift eens, als je beide omschrijvingen leest dan moet er wel wat duidelijk worden.

Wie weet is er per ongeluk een 2de abonnement afgesloten bijvoorbeeld.

Oja ik zie dat het inderdaad van een ander mobiel nummer is maar dat heb ik nooit afgesloten.

Reputatie 7
Badge +18

@Dirkje112 

Toevallig iemand anders die een abonnement heeft en het gaat van jouw rekening?

Anders is het even afwachten totdat een moderator reageert.

Niet dat ik weet haha. Is goed dankje in ieder geval.

Reputatie 2
Badge

Effies naar T-mobile winkel gaan

je mag verwachten dat ze je daar kunnen helpen

(scheelt lang wachten aan de telefoon)

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Dirkje112  Echt drie jaar? Wat zonder van dat geld.  kijk je dan nooit op je bank of in de my T-Mobile app? Je kan via je account elke maand een mail krijgen met het te betalen bedrag.

Hopelijk kunnen de moderators precies zien wie dat contract heeft afgesloten en ook opzeggen..als je het nummer hebt kan je het misschien zelf ook opzeggen? 

• Antwoord: opzeggen bestaand abonnement

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800 8104 (particulier) of 0800 7112 (zakelijk). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile. Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons een bevestiging, per e-mail of brief.

T-Mobile Thuis opzeggen
    Wil je T-Mobile Thuis (dus vast internet, telefoon en/of tv) opzeggen? Bel naar 0800 0092 of lees hier meer over hoe je dat doet.

Succes!

Van mijn eigen nummer krijg ik mooi elke maand een factuur en in de app zie ik ook alleen mijn eigen abonnement. Maar dus niet van die andere. En nee het is me nooit echt opgevallen bij internetbankieren.

Reputatie 7
Badge +20

@Dirkje112 Ik ga voor je duimen dat het goed komt. 

Groetjes

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Dirkje112 

Dat is gek! Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer van het abonnement? Dan ga ik dit uiteraard tot de bodem voor je uitzoeken! :smiley:

Hoi, Zou een andere moderator hier op willen reageren? Ik krijg namelijk na 10 dagen nog steeds geen reactie van Envy.

Alvast bedankt. 

Groetjes Dirk

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Dirkje112  Ik zal morgen de moderators even op dit onderwerp wijzen.

Het kan zijn dat er nog geen terugkoppeling is, maar dan weet je in ieder geval iets.

Helaas is er nu niemand meer aanwezig 

Groetjes en fijne avond 

Reputatie 6
Badge +8

Excusses @Dirkje112 

Ik heb je een privébericht gestuurd!

Reageer