Beantwoord

Dubbele toestel betaling.

• 7 september 2016
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Sinds mijn nieuw abb. ingegaan is. lijkt het wel of ik zowel mijn oude toestel betaling betaal en mijn nieuwe...er staat nl 2x toestel betaling op mijn factuur.
Hoe kan dit? Dit gaat al vanaf de factuur van juli.. (wat tevens start nw abb. was)
icon

Beste antwoord door Hajar 9 september 2016, 15:03

Hi alditabr,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Ik heb gelijk je gegevens en je factuur erbij gepakt en zie inderdaad dat je oude toestelkosten doorlopen. Je betaalt hierdoor dubbel. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan dit oplossen voor je. Ik heb ook de dubbele kosten gecrediteerd. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak, maar ik verwacht dat mijn collega's dit snel oplossen voor je!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Kan het zijn dat je gebruik hebt gemaakt van het eerder verlengen? Je mag altijd een paar maanden eerder je abonnement verlengen dan dat de echte looptijd is. Als jij je vorige telefoon op bv 24 maanden afbetaling hebt gekregen dan lijkt het me logisch dat je nog een paar maanden aan je vorige tel moet afbetalen. Ik heb hier daarstraks ook naar gekeken. Mijn zoon had het erover dat hij graag de nieuwe iphone 7 wil, en hij mag al verlengen en een nieuwe telefoon vanaf november. Maar zijn abo loopt pas in februari 2017 af. Zodoende dat ik mij afvroeg wat er dan gebeurt met de toestelbetaling. Ik dacht toen zelf al: dan loopt de oude betaling gewoon door, plus de nieuwe betaling. Ik ben maar een leek hoor dus het kan zijn dat mijn redenatie niet klopt maar volgens mij is dat de reden. Ik weet niet of je telefonisch verlengd hebt, of in een winkel, maar als ze je dat niet duidelijk hebben uitgelegd is dat wel vervelend natuurlijk.
ik heb idd eerder verlengd.. maar nieuw abb. ging in juli in.. En sindsdien heb ik dubbele kosten. In juni/juli zie je ook duidelijk de verrekening van min/sms/mb.. maar in juli, aug en sept betaal ik nog mooi die 15 euro extra. Heb inmiddels even verder gekeken op het forum
en dit schijnt vaker voor te komen...
Ik heb het inderdaad ook terug gelezen. Ik denk ook dat het niet zo is zoals ik oorspronkelijk dacht maar dat je op het moment dat je kunt verlengen, je ook klaar bent met de toestelbetalingen van je "oude" telefoon. Anders zou het wel erg ingewikkeld worden allemaal.
Reputatie 1
alditabr als je kijkt op My T-Mobile -> Mijn abonnement kan je zien of je inderdaad echt dubbel gaat betalen. Soms heeft het er mee te maken dat het de eerste factuur is en je nog een laatste toestelbetaling te doen had.
Reputatie 7
Badge +20
Hi alditabr,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Ik heb gelijk je gegevens en je factuur erbij gepakt en zie inderdaad dat je oude toestelkosten doorlopen. Je betaalt hierdoor dubbel. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan dit oplossen voor je. Ik heb ook de dubbele kosten gecrediteerd. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak, maar ik verwacht dat mijn collega's dit snel oplossen voor je!

Hi alditabr,

Welkom op ons Forum!

Bedankt voor de reactie. Ik zie de volgende factuur graag verschijnen..
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan aditabr. Mocht er iets niet kloppen, trek dan even aan de bel! 🙂

Reageer