Beantwoord

Dure sms op mijn factuur

• 7 februari 2016
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Op 2 van mijn laatste facturen staan sms jes van 3 euro per stuk maar ik sms nooit hoe kan dat klopt dat wel?
icon

Beste antwoord door Sam- 8 februari 2016, 12:31

Hi James,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben daarom direct je factuur in gedoken en ik zie inderdaad dat er sms'jes op staan die €3,- per stuk kosten. Dit zijn geen sms'jes die je zelf hebt verzonden, maar sms'jes die je hebt ontvangen. Het gaat namelijk om een sms dienst.

Neem een kijkje in het sms diensten topic voor meer informatie hierover. In dit topic vind je hoe je de dienst kan blokkeren, wie de kosten in rekening heeft laten brengen en hoe je hier een onderzoek naar kan laten starten.

Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker is geworden, mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Ik zou zeggen bel t mobile op die kunnen meestal zien waar het vandaan komt.
Reputatie 6
Badge +17
Hi James,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben daarom direct je factuur in gedoken en ik zie inderdaad dat er sms'jes op staan die €3,- per stuk kosten. Dit zijn geen sms'jes die je zelf hebt verzonden, maar sms'jes die je hebt ontvangen. Het gaat namelijk om een sms dienst.

Neem een kijkje in het sms diensten topic voor meer informatie hierover. In dit topic vind je hoe je de dienst kan blokkeren, wie de kosten in rekening heeft laten brengen en hoe je hier een onderzoek naar kan laten starten.

Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker is geworden, mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer