Beantwoord

E-mail korting vervallen

• 3 maart 2017
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Ik krijg per mail de gegevens voor mijn nieuwe factuur. Overal staat dat mijn korting vervallen is. Als ik verder ga zoeken en het contract bekijk, zie ik dat mijn contract voor twee jaar is en dat de korting per 28 december 2017 vervalt.
Ook zag ik dat ik mijn contract moest verlengen om de kortingen te behouden. Echter het contract loopt nog 10 maanden.
Wat is er aan de hand?
Gaarne bericht.
met vriendelijke groet,
Constant van Santen.
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 16:46

Hoi Constant,

Op dit moment ontvangen sommige klanten een e-mail waar in staat vermeld dat hun korting wordt beëindigd. Ook op My T-Mobile bij factuur informatie staat er foutieve informatie over de einddatum van de korting. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en werkt met man en macht om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Jouw contract loopt nog gewoon door tot en met 27/12/2017 net als jouw korting. Daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Ik heb ook even jouw 06-nummer weggehaald. Het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen op het forum.

Ik heb hierover een algemeen topic aangemaakt en daar houden we je ook op de hoogte. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik daarom dit topic. Als je vragen hebt, kun je die in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi Constant,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Eerst even melden dat het niet verstandig is om je 06 nummer te melden, zeker niet zin je topic. Dit is een open forum en iedereen kan dit lezen. Ook in de huisregels staat dat dit niet is toegestaan. Hopende dat een T-Mobile medewerker snel dit kan aanpassen.

Daarnaast valt me op dat meer mensen hier vandaag last van hebben. Op deze topic heeft ook iemand daar last van. Misschien dat er iets is mis gegaan in het systeem, een T-Mobile medewerker kan hier voor je even naar kijken en als mogelijk, ook voor je oplossen. Heb even geduld!

Toch een fijn weekend gewenst!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Constant,

Op dit moment ontvangen sommige klanten een e-mail waar in staat vermeld dat hun korting wordt beëindigd. Ook op My T-Mobile bij factuur informatie staat er foutieve informatie over de einddatum van de korting. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en werkt met man en macht om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Jouw contract loopt nog gewoon door tot en met 27/12/2017 net als jouw korting. Daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Ik heb ook even jouw 06-nummer weggehaald. Het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen op het forum.

Ik heb hierover een algemeen topic aangemaakt en daar houden we je ook op de hoogte. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik daarom dit topic. Als je vragen hebt, kun je die in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!