Beantwoord

Echte of valse factuur ontvangen van T-Mobile?

  • 24 maart 2016
  • 6 reacties
  • 616 Bekeken

Reputatie 3
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
Uw nieuwe factuur

Beste heer Liefveld,

Uw nieuwe factuur voor het nummer (verwijderd) staat klaar op My T-Mobile.
Het factuurbedrag is € ?.

Uw gespecificeerde factuur kunt u bekijken op My T-Mobile.

Bekijk uw factuur

Heeft u nog geen My T-Mobile account? Dan kunt u zich via onderstaande link registreren.
Registreer voor My T-Mobile

Afschrijving

Het bedrag van € ? wordt omstreeks // van uw rekening afgeschreven.

Voor vragen over uw factuur, ga naar t-mobile.nl/facturen.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile
icon

Beste antwoord door Thalina 25 maart 2016, 10:06

Hoi RFJ,

Goed dat je dit even navraagt, want ik begrijp dat dit voor verwarring kan zorgen! Het lijkt gewoon om een e-mail te gaan van ons, maar kun je voor alle zekerheid even het e-mailadres opzoeken waarvan je deze e-mail ontvangen hebt?

Ik zie dat je laatste factuur van 21/3 is, dus daar heb je bericht van ontvangen dat deze factuur klaarstaat. Mogelijk is er iets verkeerd gegaan met de bedragen, waardoor het vraagtekens zijn geworden. Als je het emailadres even opzoekt, dan weten we het voor 100% zeker! :)
In dit topic vind je trouwens meer informatie over hoe je valse emails herkend.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Vanaf welke e-mail adres heb je deze e-mail ontvangen?
Waarom denk je dat het nep is?

Groet,
Reputatie 3
deze mail krijg ik gewoon op mijn e-mail adres waarvan ik alle maanden een bericht krijg dat mijn factuur klaar staat.
Nu wordt echter in het verhaal 2X een ? geplaatst i.p.v. het te betalen bedrag.
In alle vorige maanden is dat wel gebeurd.
Reputatie 6
Badge +17
deze mail krijg ik gewoon op mijn e-mail adres waarvan ik alle maanden een bericht krijg dat mijn factuur klaar staat.
Nu wordt echter in het verhaal 2X een ? geplaatst i.p.v. het te betalen bedrag.
In alle vorige maanden is dat wel gebeurd.

Dat is inderdaad wel een beetje vaag. Je kunt het beste even wachten tot een medewerker deze topic op pikt 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RFJ,

Goed dat je dit even navraagt, want ik begrijp dat dit voor verwarring kan zorgen! Het lijkt gewoon om een e-mail te gaan van ons, maar kun je voor alle zekerheid even het e-mailadres opzoeken waarvan je deze e-mail ontvangen hebt?

Ik zie dat je laatste factuur van 21/3 is, dus daar heb je bericht van ontvangen dat deze factuur klaarstaat. Mogelijk is er iets verkeerd gegaan met de bedragen, waardoor het vraagtekens zijn geworden. Als je het emailadres even opzoekt, dan weten we het voor 100% zeker! :)
In dit topic vind je trouwens meer informatie over hoe je valse emails herkend.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 3
Thalina,
Het verzendadres is, zoals altijd, no-reply@t-mobile.nl.
Wat ik wel opmerkelijk is dat ik twee e-mails heb ontvangen. De eerste op 21-3 met een goed bedrag en vervolgens 23-3 met de reeds genoemde ? op de plek van waar het bedrag altijd wordt vermeld.
Reputatie 6
Badge +17
Hi RFJ,

Bedankt voor je snelle reactie. Het gaat inderdaad om een e-mail die vanuit ons is verzonden. Onze excuses voor de verwarring!

Je kan de tweede factuur uiteraard als niet verzonden beschouwen. Is alles omtrent je betalingen nu wel duidelijk? Je kan ook een overzicht van je facturen bekijken via My T-Mobile. De betalingen doen kan via de incasso pagina op onze website.

Voor aanvullende vragen kan je natuurlijk altijd bij ons terecht.

Reageer