Beantwoord

Eenmalige aansluitkosten bij eerste factuur terwijl ik al klant ben

• 26 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 430 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi T-Mobile,

Ik ben van een prepaid abonnement overgegaan naar een 2-jarig SIM-Only abonnement. Er is mij verteld dat ik géén eenmalige aansluitkosten had. Dit omdat ik al een klant ben bij jullie.

Maar nu zie ik op mijn eerste factuur dat deze kosten toch verrekend zijn! Dus zou u mijn eerste factuur kunnen aanpassen en die aansluitingskosten eraf kunnen halen?

icon

Beste antwoord door Hajar 27 oktober 2019, 11:15

Hi @lowkick 

Ik zie dat je al bent verder geholpen. De aansluitkosten worden vergoed dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo@lowkick 

Maak je geen zorgen over de aansluitkosten!

De factuur is nog niet afgeschreven toch?

Wacht even een reactie van een Moderator af en ze maken het in orde voor je!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lowkick 

Ik zie dat je al bent verder geholpen. De aansluitkosten worden vergoed dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi@Hajar ,

Het factuur is nog steeds €39,99 in mijn factuuroverzicht. Dus wordt er dan €39,99 van mijn rekening afgeschreven op 4 november waarna de aansluitkosten weer worden teruggestort? Of heeft u geregeld dar er alleen €14,99 wordt afgeschreven op 4 november zoals is afgesproken? Want het tweede heb ik liever.

Reputatie 4
Badge +4

De factuur was al opgemaakt, deze factuur wijzigen is frauderen. De creditering zal dus op de volgende factuur staan.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lowkick 

Wat @pipodeclown_2 klopt helemaal dus de vergoeding zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur en niet de huidige. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Reageer