Beantwoord

Eerste factuur en contract

  • 15 juli 2020
  • 3 reacties
  • 475 Bekeken

Goedemiddag,

 

8 juli heb ik een nieuwe abonnement met toestel aangesloten. Tot nu toe heb ik geen eerste factuur en contract mogen ontvangen. Wanneer ontvang ik dit? 
 

Ik hoor graag wat terug en alvast bedankt.

 

met vriendelijke groet,

 

YJCBW

icon

Beste antwoord door Hajar 16 juli 2020, 09:11

Hi @YJCBW.M 

Ik begrijp je vraag volkomen, want je eerste factuur had inderdaad beschikbaar moeten zijn op My T-Mobile. Ik zie dat je gister ook mijn collega hebt gesproken en die heeft dit doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan onderzoeken waar dit aan ligt en zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

hallo @YJCBW.M 

Heb je al een T-mobile account aangemaakt? Je contract kan je downloaden in je T-mobile account onder abonnement & instellingen en je factuur verschijnt daar ook onder het kopje facturen. Wanneer er een nieuwe factuur klaar staat hoor je ook een email te krijgen

hallo @YJCBW.M 

Heb je al een T-mobile account aangemaakt? Je contract kan je downloaden in je T-mobile account onder abonnement & instellingen en je factuur verschijnt daar ook onder het kopje facturen. Wanneer er een nieuwe factuur klaar staat hoor je ook een email te krijgen


 

ik heb al een T-Mobile account. En ik heb geen e-mail ontvangen van mijn factuur en ook niet van mijn contract. Het contract staat trouwens ook niet op de app van mijn T-Mobile. En dat geldt ook voor mijn factuur. Zit er misschien een vertraging in?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @YJCBW.M 

Ik begrijp je vraag volkomen, want je eerste factuur had inderdaad beschikbaar moeten zijn op My T-Mobile. Ik zie dat je gister ook mijn collega hebt gesproken en die heeft dit doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan onderzoeken waar dit aan ligt en zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak!

Reageer