Beantwoord

Eerste factuur hoger dan verwacht

• 5 juni 2017
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb onderstaande abonnement afgesloten

Onbeperkt bellen/sms 5000 MB € 14,87,-
Apple iPhone 7 256GB Black € 43,80,-
Totaal maandelijks € 43,80,- (exc. BTW)

Ik zou dus volgens bovenstaand overzicht een factuur moeten ontvangen van circa €53,-
Nu heb ik mijn eerste factuur ontvangen van T-Mobile en het ziet er ongeveer zo uit.

Onbeperkt bellen/sms 5000 MB € 24,79,-
icon

Beste antwoord door Thalina 7 juni 2017, 10:54

Hoi Serdararas,

Ook namens mij welkom op het forum en bij T-Mobile! 🙂

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk jouw eerste factuur bekeken en ik zie dat de aansluitkosten op deze factuur zijn berekend. Vandaar dat jouw factuur hoger is dan je misschien zou verwachten. Op jouw volgende factuur staan deze aansluitkosten uiteraard niet meer (ze zijn eenmalig) en zal jouw factuur dus ook overeenkomen met bovenstaande gegevens die je deelt.

Je geeft aan het eind van je bericht nog aan dat je op jouw factuur bij Maandkosten 24,79 euro ziet staan. Als je op jouw factuur kijkt bij het kopje Kortingen/overige kosten zie je daar dat er nog een korting van 9,92 euro van jouw abonnement afgaat. 24,79 - 9,92 = 14,87 euro, dus dat klopt gelukkig 🙂 Als je op jouw factuur kijkt betaal je voor jouw iPhone aan toestelbetaling 28,92 euro per maand (exclusief BTW). Als je 28,92 optelt bij de 14,87 euro kom je uit op 43,79 euro per maand (exclusief BTW). Dus dat klopt helemaal en ik kan je geruststellen dat je niet dubbel BTW betaalt.

Vergeet trouwens niet om een T-Mobile Samen groep aan te maken! Daarmee ontvang je tot 5 euro korting per maand, als extraatje van ons. Leuk meegenomen toch? Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Hopelijk geeft bovenstaande uitleg meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel die dan gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi serdararas, welkom op het klantenforum.

Mist er toevallig een deel van je bericht? Hij lijkt niet af te zijn. ;)

Het kan zijn dat je eerste factuur wat hoger uitvalt dan je verwacht had. De bundeldatum en de datum waarop een abonnement van start is gegaan zijn niet altijd hetzelfde. Dat houdt in dat je ditmaal mogelijk iets meer dan één maand hebt 'ingekocht'. Je zou dit op de factuur terug moeten kunnen zien door naar de datums te kijken die vermeld staan bij de bundels. Op deze pagina vind je tevens wat meer informatie over de eerste factuur.

Heb je er nog vragen over? Stel ze gerust. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Serdararas,

Ook namens mij welkom op het forum en bij T-Mobile! 🙂

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk jouw eerste factuur bekeken en ik zie dat de aansluitkosten op deze factuur zijn berekend. Vandaar dat jouw factuur hoger is dan je misschien zou verwachten. Op jouw volgende factuur staan deze aansluitkosten uiteraard niet meer (ze zijn eenmalig) en zal jouw factuur dus ook overeenkomen met bovenstaande gegevens die je deelt.

Je geeft aan het eind van je bericht nog aan dat je op jouw factuur bij Maandkosten 24,79 euro ziet staan. Als je op jouw factuur kijkt bij het kopje Kortingen/overige kosten zie je daar dat er nog een korting van 9,92 euro van jouw abonnement afgaat. 24,79 - 9,92 = 14,87 euro, dus dat klopt gelukkig 🙂 Als je op jouw factuur kijkt betaal je voor jouw iPhone aan toestelbetaling 28,92 euro per maand (exclusief BTW). Als je 28,92 optelt bij de 14,87 euro kom je uit op 43,79 euro per maand (exclusief BTW). Dus dat klopt helemaal en ik kan je geruststellen dat je niet dubbel BTW betaalt.

Vergeet trouwens niet om een T-Mobile Samen groep aan te maken! Daarmee ontvang je tot 5 euro korting per maand, als extraatje van ons. Leuk meegenomen toch? Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Hopelijk geeft bovenstaande uitleg meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel die dan gerust. Ik help je graag!

Reageer