Beantwoord

Eerste factuur opvragen

• 29 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 221 Bekeken

L.S.

Ben op zoek naar mijn eerste factuur (ca. 28-08-2014)
voor de reisverzekering.

Zie dat mijn facturen maar teruggaan tot 2015.

Kunt u mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door David 31 augustus 2017, 10:20

Hoi Dante,

Ik gok dat mijn collega Sander zijn ochtendkoffie nog niet had gedronken. 😉 Wij kunnen namelijk zien wanneer je met My T-Mobile bent ingelogd en of je mobiele klant bent. Ik heb jouw telefoonnummer dan ook verwijderd, omdat het een openbaar forum is.

De facturen zijn op te vragen tot 24 maanden geleden, via My T-Mobile. Het is dan ook handig om deze te downloaden, zodat je ze altijd in eigen beheer hebt. Ik heb een kopie voor je opgevraagd, deze wordt zo spoedig mogelijk per post naar je verstuurd. De kosten hiervan zullen op jouw volgende factuur worden toegevoegd.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Dante,

Ook voor een rekening uit 2014 gaan we op zoek! Kun je mij vertellen om het om een mobiel abonnement of een Thuis abonnement gaat? Dan weet ik waar ik kan zoeken. 😉
Hi Sander! Het is een mobiel abonnement. Samsung S4, 06***. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dante,

Ik gok dat mijn collega Sander zijn ochtendkoffie nog niet had gedronken. 😉 Wij kunnen namelijk zien wanneer je met My T-Mobile bent ingelogd en of je mobiele klant bent. Ik heb jouw telefoonnummer dan ook verwijderd, omdat het een openbaar forum is.

De facturen zijn op te vragen tot 24 maanden geleden, via My T-Mobile. Het is dan ook handig om deze te downloaden, zodat je ze altijd in eigen beheer hebt. Ik heb een kopie voor je opgevraagd, deze wordt zo spoedig mogelijk per post naar je verstuurd. De kosten hiervan zullen op jouw volgende factuur worden toegevoegd.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
A, dank u wel! Daar zie ik naar uit! Voor de volgende zal ik het onthouden om ze zelf op tijd te downloaden 😉
Is deze factuur nu al toegestuurd? Want ik heb het nog niet ontvangen :S
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dante Alighieri,

Ik zie dat de factuur op 4 september door ons verzonden is. Je zou 'm dus binnenkort op de deurmat moeten zien vallen! Mocht je de factuur volgende week nog niet ontvangen hebben, trek dan vooral even aan de bel. Wij sturen hem dan graag opnieuw voor je op!
Nee, helaas, het is nog steeds niet aangekomen. Als u wilt, verstuur er nog één!

Zal er voor de zekerheid een adres bijzetten:
[adres verwijderd]
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DA,

Ik heb jouw adres verwijderd uit jouw bericht, aangezien dit een openbaar forum is. Het plaatsen van privégegevens is dan ook erg onhandig. Jouw adres is bij ons ook bekend, we sturen natuurlijk geen factuur naar een willekeurig adres in Nederland, op de gok! 🙂

Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan bij dit verzoek, want hij zou al lang in jouw bus moeten liggen. Er is niet toevallig iemand anders die de brief heeft opgepikt? Ik heb de factuur in ieder geval nogmaals laten versturen, voor de zekerheid, dus laten we er vanuit gaan dat het nu goed komt!
Voorgaande kan worden gecanceld! Ik heb de brief zojuist ontvangen! Hartelijk dank.
Reputatie 7
Badge +20
Top, ik heb de tweede aanvraag geannuleerd!

Reageer