Beantwoord

Eind factuur klopt niet

• 11 januari 2019
  • 6 reacties
  • 438 Bekeken

Beste,

Mijn laatste (eind) factuur is niet correct.

Normaal loopt mijn abbo maand van 4de t/m 3de. Per 8-1 bij andere provider.
Eind factuur is nu van 4-1 t/m 7-1 (dat is dus goed)
maar ook een vooruitbetaling van 8-1 t/m 3-2 (en dat is niet correct).

Totaal bedrag te betalen (auto incasso) is € 34,96 terwijl de kosten uiteindelijk maar € 2,65 zijn.

Contact gehad met klantenservice, en die bevestigen dit ook, alleen de oplossing vind ik eigenlijk niet zo handig.

Er kan nog een correctie komen gaf de medewerkster aan, en zo niet dan moet ik de incasso terugstorten en zelf handmatig € 2,65 overmaken, dan zal alles wel goed komen...

Vind dit eigenlijk een vervelende oplossing. Graag ontvang ik gewoon een creditfactuur over de periode 08-01-2019 - 03-02-2019

mvg
icon

Beste antwoord door Hajar 20 februari 2019, 10:28

Hi Dennis,

Nogmaals jammer dat je ons gaat verlaten. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het om je laatste factuur gaat. Je krijgt het teveelbetaalde bedrag binnen 2 weken teruggestort. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wie weet tot in de toekomst! We staan altijd voor je klaar op onze Community. 😊
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat je meer uitleg hebt gekregen. Op je eindfactuur wordt er een herberekening gemaakt en krijg jij je teveelbetaalde bedrag terug. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Beste Hajar,

Ik moet helaas reageren onder een andere account (daar mijn vorige account niet meer te benaderen is omdat ik geen klant meer ben van t-mobile (denk dat dat de reden is).

Ik heb inmiddels een eindfactuur gehad met als datum 11-2-2019, maar heb helaas het geld nog niet terug gekregen. De factuur is gelukkig wel correct :)

Enig idee hoe lang dit kan duren?

Op de laatste factuur staat alleen dat het wordt teruggestort... verder niks.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dennis,

Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat jouw laatste factuur nog niet de eindafrekening/eindfactuur is. Deze komt nog en daarop wordt verrekend wat je nog tegoed hebt!

Geen zorgen dus, dat komt nog helemaal in orde!
Beste Jaimy,

Dit is wel mijn laatste factuur. 🙂
Ik heb op 10 januari 2019 een factuur gehad over de periode t/m 7/1 en een vooruitbetaling t/m 4/2 (zie ook mijn eerste post).

Nu een maand later op 11 februari 2019 de eindfactuur gehad (staat ook op de factuur zelf) met een terugdraai van 8-1 t/m 4-2. Ik krijg dus nog een bedrag terug.

En daarvan is mijn vraag wanneer dit gestort gaat worden. Omdat dit voor mij onduidelijk is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Nogmaals jammer dat je ons gaat verlaten. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het om je laatste factuur gaat. Je krijgt het teveelbetaalde bedrag binnen 2 weken teruggestort. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wie weet tot in de toekomst! We staan altijd voor je klaar op onze Community. 😊
Beste Hajar,

Hartelijk dank!

Reageer