Vraag

Eind factuur klopt niet


Beste,

Mijn laatste (eind) factuur is niet correct.

Normaal loopt mijn abbo maand van 4de t/m 3de. Per 8-1 bij andere provider.
Eind factuur is nu van 4-1 t/m 7-1 (dat is dus goed)
maar ook een vooruitbetaling van 8-1 t/m 3-2 (en dat is niet correct).

Totaal bedrag te betalen (auto incasso) is € 34,96 terwijl de kosten uiteindelijk maar € 2,65 zijn.

Contact gehad met klantenservice, en die bevestigen dit ook, alleen de oplossing vind ik eigenlijk niet zo handig.

Er kan nog een correctie komen gaf de medewerkster aan, en zo niet dan moet ik de incasso terugstorten en zelf handmatig € 2,65 overmaken, dan zal alles wel goed komen...

Vind dit eigenlijk een vervelende oplossing. Graag ontvang ik gewoon een creditfactuur over de periode 08-01-2019 - 03-02-2019

mvg

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hi Dennis,

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat je meer uitleg hebt gekregen. Op je eindfactuur wordt er een herberekening gemaakt en krijg jij je teveelbetaalde bedrag terug. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer