Beantwoord

Eindfactuur met extra kosten

• 11 februari 2019
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Beste Tmobile

Eind november 2018 heb ik mijn contract opgezegd. Deze zou lopen tot 5-2-2019. Op 8-2-2019 is uiteindelijk mijn telefoonnummer/simkaart overgezet naar de nieuwe provider.
Op de eindfactuur staan er allerlei kosten voor de periode 06-02 tm 06-03.
De kosten voor 2,5e dag nog bij Tmobile snap ik, maar dat is natuurlijk niet een bedrag wat meer is dan de helft van mijn normale bedrag.
(normaal ca €50, nu ca. €28).

Hoe kan dit?
Ik hoor graag van u.

Mvg Fie
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 februari 2019, 13:46

Hoi 2bfieagain,

Ik vermoed inderdaad dat je de eindfactuur nog niet hebt gehad, maar ik wil dit graag even voor jou checken! Mocht het fout zijn gegaan, dan kan ik dat natuurlijk voor jou rechtzetten.

Om dit in te kunnen zien, heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij jouw naam, adres, betreffende telefoonnummer en geboortedatum kunnen sturen in een privéberichtje? Daarmee kan ik het voor jou uitzoeken!
Bekijk origineel

3 reacties

Zojuist via messenger Facebook ook contact gehad. De factuur is opgemaakt op 6-2 en toen hadden ze kennelijk geen rekening gehouden met dat abonnement is beëindigd. Dus dan krijg ik idd nog een creditnota.
wel een beetje gek zo, eerst betalen en dan weer terug krijgen. Dat zou toch anders moeten kunnen.
of duidelijker aangeven dat er nog een creditnota komt?
Bedankt in ieder geval voor reactie. Ik zie t bedrag zsm weer terug. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi 2bfieagain,

Ik vermoed inderdaad dat je de eindfactuur nog niet hebt gehad, maar ik wil dit graag even voor jou checken! Mocht het fout zijn gegaan, dan kan ik dat natuurlijk voor jou rechtzetten.

Om dit in te kunnen zien, heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij jouw naam, adres, betreffende telefoonnummer en geboortedatum kunnen sturen in een privéberichtje? Daarmee kan ik het voor jou uitzoeken!
Reputatie 5
Badge +10
Even wachten op je eind factuur, te veel betaalde krijg je dan weer terug.

Reageer