Beantwoord

Emailadres T-mobile om procesverbaal te mailen

• 15 december 2016
  • 7 reacties
  • 1459 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 14 reacties
Hallo,

Een vriendin van mij heeft gebeld met de helpdesk om een emailadres van T-mobile te verkrijgen om een procesverbaal te mailen maar daar komt ze niet verder.:?
Kan iemand anders daarbij helpen ?:?

Bij voorbaat dank !🆒
icon

Beste antwoord door Hajar 15 december 2016, 15:40

Hi ballo,

Wat jammer om te lezen dat je vriendin een klacht heeft. Kun je ook aangeven waar het om gaat? Kan ik haar misschien verder helpen? Je kan voor alle vragen namelijk ook op ons forum terecht en ik zal dan uiterst mijn best doen om haar zo goed mogelijk te helpen! Mocht ze toch liever mailen dan kan ze via deze contact pagina mailen.

Ik hoor graag van je of iets kan doen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Dat is waar! 😉 En dat ze geholpen is, is het allerbelangrijkste! Geen dank, fijn dat ik kon helpen. Hopelijk is alles snel afgehandeld. Voor beiden alvast fijne feestdagen toegewenst!
Thanks Thalina , beter even schrikken en dan goed geholpen worden is beter als andersom.Ze is in ieder geval geholpen.Dankjewel.:D
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ballo,

Dat kan ik mij voorstellen! Sorry voor het laten schrikken! 😉 Gelukkig heeft mijn collega je gerust kunnen stellen en kan jouw vriendin hier verder mee! Sterkte met het afhandelen en als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Ja het is gelukt maar ff schrikken,ik kreeg mijn email dat mijn nummer was geblokt en gelijk T-mobile gebeld dat dat niet de bedoeling was. Daarna las ik je email dus het heeft elkaar gekruist. Een email lees je toch eerder als een reactie op het forum.In ieder geval heeft ze het emailadres en de opmerkingen die jij maakte aan haar doorgegeven.Hier kan ze in ieder geval mee verder en bedankt voor de moeite !:D
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ballo,

Dat klinkt als een heftige situatie zeg! Lief dat je haar hierbij helpt door wat dingen uit te zoeken voor haar! Via de website is het inderdaad niet mogelijk om een bijlage toe te voegen. Ik heb jou net een e-mail gestuurd met meer uitleg over hoe je het proces-verbaal naar ons toe kunt sturen. Wil je haar vertellen dat ze dit bestand met een toelichting kan versturen naar ons onder vermelding van het klantnummer? Houd er even rekening mee dat het klantnummer dat in de e-mail wordt genoemd niet het juiste nummer is, aangezien het naar jou is verstuurd en niet naar de vriendin. Ook staat er in de e-mail dat jouw simkaart nu geblokkeerd is. Geen zorgen: dat is niet het geval! 😉 Dit is een standaard e-mail die we hierover uitsturen en in dit geval niet direct naar de juiste persoon dus vandaar dat deze info voor jou niet van toepassing is. Laat je weten of alles zo duidelijk is en of het gelukt is?

Als ik nog ergens anders bij kan helpen, laat het gerust weten. We staan voor jullie klaar!
Hallo Hajar,

Bedankt voor de reactie.Het gaat hier om een aangifte van horizontale fraude die ze wil mailen aan T-mobile.
Ze heeft een abonnement onder valse voorwendsels (ex-vriend) afgesloten en nu zit ze ermee.
Het nummer is geblokkeerd maar ze wil de voortgang van de zaak aan T-mobile doorgeven en daar zit een proces-verbaal bij.
Dat kan ze versturen met bijlagen maar dat voorziet je pagina niet in of ik heb niet goed gekeken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi ballo,

Wat jammer om te lezen dat je vriendin een klacht heeft. Kun je ook aangeven waar het om gaat? Kan ik haar misschien verder helpen? Je kan voor alle vragen namelijk ook op ons forum terecht en ik zal dan uiterst mijn best doen om haar zo goed mogelijk te helpen! Mocht ze toch liever mailen dan kan ze via deze contact pagina mailen.

Ik hoor graag van je of iets kan doen!

Reageer