Vraag

er is geld afgeschreven en ik kan geen factuur vinden, of inloggen

• 24 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 441 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

er was 5,99 afgeschreven van mn rekening en in kan de factuur niet bekijken waar het voor is omdat ik ook niet kan inloggen .

en als ik ga bellen sta ik 20 min. in de wacht en via messenger krijg ik zo'n k*t bot die mn vragen niet beantwoord. 

en service is ook heel ver te zoeken.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hallo @hoepski 

Welke dienst(en) gebruik je van T-mobile waarvoor je een factuur hebt ontvangen?

Als je via sociale media contact opneemt krijg je inderdaad eerst een robot te spreken, maar als je gewoon zegt ik wil een medewerker spreken dan kan je een bericht achterlaten voor een T-mobile medewerker.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @hoepski Welkom in de community van T-mobile.

lees ook even Dit onderwerp Je kan in je account wat blokkades instellen zodat je geen last hebt van 

Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur.

Is het bedrag onterecht in rekening gebracht vind je in het FTMSC onderwerp ook een formulier om het geld eventueel terug te vragen.

Als je niet kan inloggen kan je eens proberen om een andere webbrowser te gebruiken of gebruik te maken van de van T-Mobile app.

Succes, en groetjes!

Ik heb geen abonnement meer bij jullie omdat jullie niet kunnen leveren wat jullie beloven. Een nu ook geld afboeken zonder dat ik kan controleren waar voor het is.

Leuke service.

Als ik wil inloggen krijg ik een melding tel nummer is niet bij ons bekent

Reputatie 7
Badge +20

@hoepski aha daarom kan je dus niet inloggen.

Kan het een afrekening zijn van een eerder abonnement?

Je moet even geduld hebben want alleen de moderators kunnen je (misschien) hier bij helpen.

Ze reageren binnen de 24/48 uur (mits niet te druk)

Groetjes

Ik hoop het , van de service van t mobile wordt ik niet vrolijk

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hoepski 

Heb je een mobiel of Thuis abonnement gehad bij ons? Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer dat je had, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik met je mee.

Reageer