Beantwoord

Er wordt een te lage korting toegepast

• 27 januari 2021
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb in oktober 2020 mijn abonnement verlengd met een iPhone 12. Op mijn contract staat dat ik € 12,50 per maand korting krijg op mijn abonnement. Na een maandje Unlimited te hebben geprobeerd, heb ik mijn abonnement teruggezet, maar nu de korting nog maar € 10.

Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door David 4 maart 2021, 17:07

Hi @Robert79,

Excuus voor deze (heel zacht uitgedrukt) late reactie. Jouw bericht is ergens tussendoor geglipt en daardoor niet beantwoord. Niet netjes van ons, sorry!

Ik zie dat je, logischerwijs, niet hebt gewacht op een reactie en dat mijn collega je heeft geholpen met jouw vraag. Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen onze Community, laat het gerust weten. We zullen dit keer veel sneller reageren! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Robert79,

Excuus voor deze (heel zacht uitgedrukt) late reactie. Jouw bericht is ergens tussendoor geglipt en daardoor niet beantwoord. Niet netjes van ons, sorry!

Ik zie dat je, logischerwijs, niet hebt gewacht op een reactie en dat mijn collega je heeft geholpen met jouw vraag. Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen onze Community, laat het gerust weten. We zullen dit keer veel sneller reageren! 

Reageer