Beantwoord

Extra bel kosten na verlenging

• 2 januari 2016
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

'Hoe kon ik extra kosten hebben gemaakt met het bellen op 24-12-2015 als ik volgens de gemaakte afspraak nieuwe bel bundel heb gekregen op 24-12-15 en niet heb opgemaakt?'(abonnement verlengd) Gr
icon

Beste antwoord door Amy 4 januari 2016, 10:26

Hey Dieseltje123,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je deze vraag stelt. Ik kan mij voorstellen dat dit vragen oproept!

Op 24 december heb je jouw nieuwe bundels gekregen. Op 25 december is je nieuwe contract ingegaan. Dit houdt in dat je op 24 december nog gebruik hebt gemaakt van je oude abonnement. Je hebt op die datum je tegoed naar verhouding gekregen voor één dag. Omdat je op 24 december nog aardig wat hebt gebeld zijn er kosten buiten de bundel ontstaan. Op 25 december is vervolgens je nieuwe abonnement ingegaan en heb je de belbundel van je Basis Sim abonnement ontvangen.

Een uitgebreide uitleg hierover vind je terug op onze website.Ik hoop dat alles zo duidelijk is, wil je het aangeven als je hier nog vragen over hebt? We helpen je hier graag verder! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Gaat het om de informatie die je ziet staan in de verbruikstatus of heb je al de factuur ontvangen? Op welke datum is de verlenging ingegaan en krijg je altijd op de 24ste de nieuwe bundel?
Je abonnement verlenging gaat altijd pas in als je oude abonnement is afgelopen tot en met wanneer liep je contact?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dieseltje123,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je deze vraag stelt. Ik kan mij voorstellen dat dit vragen oproept!

Op 24 december heb je jouw nieuwe bundels gekregen. Op 25 december is je nieuwe contract ingegaan. Dit houdt in dat je op 24 december nog gebruik hebt gemaakt van je oude abonnement. Je hebt op die datum je tegoed naar verhouding gekregen voor één dag. Omdat je op 24 december nog aardig wat hebt gebeld zijn er kosten buiten de bundel ontstaan. Op 25 december is vervolgens je nieuwe abonnement ingegaan en heb je de belbundel van je Basis Sim abonnement ontvangen.

Een uitgebreide uitleg hierover vind je terug op onze website.Ik hoop dat alles zo duidelijk is, wil je het aangeven als je hier nog vragen over hebt? We helpen je hier graag verder! 🙂

Reageer