Beantwoord

Extra gebruikskosten in rekening gebracht

  • 6 november 2017
  • 15 reacties
  • 238 Bekeken

LS, net als in juli heeft u mij in de maand augustus sms berichten die in EU verstuurd zijn in rekening gebracht. Het betreft een bedrag van 7,75 euro extra en het factuurnummer is 901301190191

Graag zie ik uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Ron de Zeeuw
icon

Beste antwoord door Hajar 7 november 2017, 13:16

Hi Constance,



Ik heb gelijk je facturen erbij gepakt en zie dat de kosten daarvan al zijn vergoed met je factuur. Zoals je kunt zien op My T-Mobile> Facturen is er een credit aangemaakt van €13,75 en die is verrekend met je facturen. Je hebt voor factuurnummer 901301190191 ook minder betaald dan normaal. Je kan je facturen zelf ook inzien en daar zie je precies wat is vergoed en wat je hebt betaalt.



Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Constance,

Ik heb gelijk je facturen erbij gepakt en zie dat de kosten daarvan al zijn vergoed met je factuur. Zoals je kunt zien op My T-Mobile> Facturen is er een credit aangemaakt van €13,75 en die is verrekend met je facturen. Je hebt voor factuurnummer 901301190191 ook minder betaald dan normaal. Je kan je facturen zelf ook inzien en daar zie je precies wat is vergoed en wat je hebt betaalt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Hoi Hajar, natuurlijk heb ik mijn facturen gecontroleerd.

het credit van 13,75 op de factuur van augustus met nr 901301190191 betreft een verrekening voor de factuur van juli met nr 901298964791 waar onterecht 13,75 euro sms kosten in EU rekening zijn gebracht.

dus op de factuur 901301190191 van augustus worden ook onterecht sms kosten in EU in rekening gebracht, het betreft een bedrag van 7,75

En nu zie ik dat op de factuur van oktober met nr 901305720188, net als in juli en augustus, ook onterecht sms kosten in rekening worden gebracht, het betreft hier een bedrag van 4,88

Dus het credit van 13,75 betreft een verrekening voor de maand juli. Voor de maanden augustus en oktober krijg ik, mijns inziens, nog een vergoeding.

Met dank voor je aandacht, Constance
Reputatie 7
Badge +20
Hi Constance,

Ik zie inderdaad dat het om een andere vergoeding gaat. Excuses voor de miscommunicatie. Ik heb de vergoeding van €7,75 ook toegevoegd, dit zal zichtbaar zijn op de volgende factuur. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hallo, dit is de tweede keer dat ik u schrijf. De vorige keer heeft Hajar beloofd dat het in orde zou komen.
Er worden sms kosten vanuit het buitenland (FR) in rekening gebracht, dit zijn de maanden juli, augustus, oktober en november. Voor de teveel betaalde kosten van juli heb ik een creditnota gekregen. Voor de teveel betaalde kosten in augustus, oktober en nu ook november heb ik nog geen creditnota ontvangen. De teveel betaalde kosten zijn: augustus 7,75 €, oktober: 4,88 € en november 5,08 € dat is samen 17,71 €. Graag zie ik uw reactie tegemoet.
ConstanceD
Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi ConstanceD,

We helpen je graag verder! Had je zelf toevallig al een kijkje genomen naar wat er precies op je factuur staat? Je kan de factuur te allen tijde inzien via de My T-Mobile applicatie of via onze website.

Ik ben gelijk gaan kijken naar wat er precies op je laatste factuur heeft plaatsgevonden. Hier zie ik onder het kopje kortingen/overige kosten een korting staan die Hajar jou heeft beloofd. Er staat namelijk dat er €7,74 in mindering is gebracht op de totale kosten. Daarnaast was de eerder aangemaakte creditnota al verrekend met de factuur van augustus. Die bedroeg namelijk €20,66, maar hier heb je uiteindelijk maar €6,91 voor betaald.

Check voor de zekerheid nog even je factuur en laat ons weten of alles nu duidelijk is. De beloofde kortingen zijn in ieder geval verwerkt met je facturen! Mocht je toch nog met een vraag zitten dan helpen we je natuurlijk graag verder. :)

Ps. ik heb je berichtje verplaatst naar je eerder aangemaakte topic om zo alle vragen bij elkaar te houden!
Hoi Moderator, de teveel aan SMS betaalde kosten van juli zijn inderdaad verrekend in augustus en de teveel betaalde kosten van augustus t.b.v. € 7,74 zie ik nu inderdaad verrekend op de laatste factuur van december. Mijn dank hiervoor.

Maar als u de rest van de rekeningen bekijkt zijn er ook teveel betaalde kosten in:
oktober met fact nr 90130572018 t.b.v. € 4,88 en
november met fact nr 01307943750 t.b.v. € 0,50 en ook op de laatste factuur van
december met fact nr 901310250543 t.b.v. € 5,70

Dus het betreft een systematische fout in alle rekeningen.

Ik voeg hierbij afbeeldingen van de rekeningen toe.
Badge +13
Beste ConstanceD ik heb de facturen verwijderd aangezien er ook prive gegevens op staan en dit een openbaar forum is.
Moderators kunnen gewoon in jouw gegevens kijken wanneer nodig dus prive gegevens delen op een openbaar forum is dan ook niet noodzakelijk.
O jee, dank u.
Ik snap er niks van wrm julie mij extra kosten geven ik heb er niet eens na gevraagd moet ik opeens 51euro betalen vorge maand was het 56 inplaats a van 26 geld trekken rij is dat
Reputatie 7
Badge +19
Hoi ConstanceD,

Bedankt voor het doorgeven van de exacte facturen en bedragen! Maakt het voor mij een stuk makkelijker om alles erbij te pakken. 😃 Het lijkt er inderdaad op dat hierin iets niet helemaal goedgaat en omdat dit elke maand lijkt te gebeuren, heb ik dit direct doorgezet naar onze IT specialisten. Zij gaan dit onderzoeken en ervoor zorgen dat het in orde komt. Om deze reden heb ik de kosten nog niet meteen handmatig gecorrigeerd, maar alles komt dus helemaal goed!

Hoi Maluku92,

Ik snap dat facturen soms wat verwarrend kunnen zijn en daarom ben je bij ons aan het juiste adres! Wij zijn ervoor om alles duidelijk uit te leggen. :D

Ik zie dat op de factuur van 7-12-2017 wat servicenummers zijn gebeld waardoor kosten in rekening gebracht zijn. Daarnaast zijn een aantal telefoontjes in rekening gebracht, omdat deze minuten buiten jouw bundel vielen. Dit verklaart waarom er extra kosten zijn gemaakt. Wat me opvalt, is dat je veel met T-Mobile nummers belt. Is het een idee om hen ook aan jouw T-Mobile Samen groep toe te voegen? Je belt dan namelijk onderling gratis!

Mocht je nog meer vragen hebben over je factuur, dan hoor ik het graag!
Dank voor uw antwoord Jaimy.
Heb nergens na gebeld het ga om de 097 nummer niet mij 06 het is nu de 2e maand dat ik zn bedrag moet betalen terwel ze zijnde we hebben het ge blokkert en ze zijden kom geen extra kosten ma blijkt onzin moet als nog dat betalen ma dat doenik lekker niet hebboom niks aan gepast
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Maluku92,

Kun je mij vertellen wat het 097 nummer is waar het om gaat? Omdat dit een openbaar forum is, kun je me dat in een privéberichtje toesturen. Je leest hier hoe je een privéberichtje stuurt. Ik kan aan de hand daarvan beter voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is! Onnodig extra kosten maken is namelijk niet de bedoeling. Ik zie je berichtje tegemoet! 🙂
Snap niks van die privé berichten stuur nooit een mail ma toevallig dat ze het zijden gister dat ik het moest doen via hier ma privé berichten snap ik niet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Maluku92,

Ik heb je een privéberichtje gestuurd met meer uitleg! Heb je die gezien? 🙂

Reageer